Gå til innhold

Fikk en gutt, og samboer har to gutter. Uten manerer eller ansvar eller noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde alltid drømt om 2-3 barn fra jeg var barn selv. Det var liksom meningen med livet. Hadde et då sterkt ønske om det. Det ble en, som jeg er evig takknemlig for. Han er dæ snill ohmg god, høflig og omtenksom. Men han fikk aldri søsken, og jeg føler så at det mangler noe. Men det hjelper ikke selvfølgelig.. Kjæresten har to gutter. Selvfølgelig. TO GUTTER, og med adhd og alt mulig begge to. Ikke har de lært seg vanlig oppførsel, manerer eller høflighet. Begynner å lure på hvorfor i **** jeg flytta dit. Dere er heldige dere som fikk de barna dere ønsker. Deres egne barn.

Anonymkode: ddb14...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vel "ADHD" nå om dagen.  Til og med folk på 70 får den diagnosen etter 50 år i arbeidslivet..  -rart. 

Kosthold og oppdragelse/påvirkning. Det å være ett forbilde selv hjelper mye. 

Anonymkode: af96b...8bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker du bør flytte.

Anonymkode: b89f7...415

• Liker 1
Skrevet

Flytt!! Jeg ble og angrer på det. 

Anonymkode: 5e1ec...d3a

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør de som du reagerer på?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som manerer er din sterkeste side, da.

Anonymkode: 24c27...94b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Guttastemning!

Skrevet

Høres ut som du bør være singel. Du skryter av din egen, kanskje din er av samme sort... Flere sider av saken. 

Anonymkode: 4c596...918

Skrevet

Hvis samboeren har to adhd-gutter så ville jeg flyttet. Hvorfor skal du bruke livet ditt på barn som du tydeligvis ikke trives med.

(og nå kommer jeg ikke i det hele tatt inn på at de kanskje ikke har det så bra med å bo sammen med deg heller, for det er en annen historie)

Anonymkode: 9a51a...d7a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som du bør være singel. Du skryter av din egen, kanskje din er av samme sort... Flere sider av saken. 

Anonymkode: 4c596...918

Enig

Anonymkode: cc80e...f84

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...