AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hvorfor blir man styggere med årene? Jeg forfaller helt og blir bare styggere for hvert år. Anonymkode: b6513...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg synest ikke det stemmer for meg. Bruker tid på hudpleie, sminke og hårpleie, samt jeg er ekstra glad i klær. Påpasselig med vekten er jeg også. Søvn og mosjon er også viktig. Er 50+ og synest jeg holder meg helt ok. Anonymkode: 4644a...d32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Sjekk ut meditasjon Jeg synes ikke blir styggere med årene. Det sitter hovedsaklig i tankene. Det du har på insiden speiler ut. Meditasjon er forsket på at blir yngre av. Det vi blir eldre av, er ofte grunnet stress Så slapp av. Mediter. Forandre tanker. Du er fin nok som du er. Du må ha troen på deg selv Anonymkode: 426b8...5ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 En jeg kjenner ble penere etterhvert som hun ble eldre. Hun var absolutt ikke vakker som ung, men tok godt vare på seg selv. I 50-åra var hun like pen eller penere enn andre på sin alder. Anonymkode: 9571f...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor blir man styggere med årene? Jeg forfaller helt og blir bare styggere for hvert år. Anonymkode: b6513...154 Det er hva som er på innsiden som teller, men du er kanskje stygg der og? Anonymkode: 0b2e2...37e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er hva som er på innsiden som teller, men du er kanskje stygg der og? Anonymkode: 0b2e2...37e Hva var poenget med det der..? Anonymkode: f5516...504 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva var poenget med det der..? Anonymkode: f5516...504 Ingenting Anonymkode: 0b2e2...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Akk, jeg føler det samme. De fleste av oss blir konvensjonelt styggere med årene: rynker, solskader, vektendringer vi ikke kler, løs hud, nedsunkne kinn og bryster, påkjennelser i livet, trøtthet og så mye annet. Når det i tillegg blir vanskeligere å få venner, partnere og jobber (for den arbeidsledige) er det vanskelig ikke å føle at det handler om utseende. Men den underliggende skjønnheten forsvinner aldri helt. Er du pen som ung, er du gjerne ganske pen som gammel også. Anonymkode: 8be76...4b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 Folk har helt sluttet å akseptere alderens gang og hva som skjer da. Muskler faller hen og blir mye mindre og derfor føles det som om man blir styggere. Hva med om folk begynte å ta dette på strak arm og eie seg selv uansett alder. Skjønnhet kommer innenfra og ikke alt dette falske man pumper seg full av. Anonymkode: b148c...f44 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 50 åringer er ikke så pene, men de kan ha fin stil og se fresh ut. Anonymkode: 725ce...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): 50 åringer er ikke så pene, men de kan ha fin stil og se fresh ut. Anonymkode: 725ce...328 Huff, så stygg du er. Er du 50 selv? Anonymkode: 0b2e2...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akk, jeg føler det samme. De fleste av oss blir konvensjonelt styggere med årene: rynker, solskader, vektendringer vi ikke kler, løs hud, nedsunkne kinn og bryster, påkjennelser i livet, trøtthet og så mye annet. Når det i tillegg blir vanskeligere å få venner, partnere og jobber (for den arbeidsledige) er det vanskelig ikke å føle at det handler om utseende. Men den underliggende skjønnheten forsvinner aldri helt. Er du pen som ung, er du gjerne ganske pen som gammel også. Anonymkode: 8be76...4b1 Doom and gloom Anonymkode: 0b2e2...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva var poenget med det der..? Eller, det at samfunnet er så overfladisk kanskje? Anonymkode: f9a4a...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Samfunnet har blitt sånn at det fokuseres mer på de unge og vakre. Vi blir prentet inn i alle kanaler at det er idealet. Sannheten er at alle er ikke såkalt vakre, og unge blir også eldre. De fleste av oss er ganske vanlige, men vi blir påvirket til å gjøre utallige ting for å bli penere, slankere og mer sexy. Dette er rettet mest mot kvinner. Og vi får høre at vi er gamle ved 40 års alder. Livet er sånn at vi alle blir eldre, og alternativet er en dårlig løsning. Anonymkode: bdbb9...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kommer an på øyet som ser. Jeg har tilgode å se at noen er stygg. Stygghet for meg kommer fra personlighet og utstråling🤷🏻♀️ Er selv 42 år, veltrent og mer fornøyd med meg selv nå enn da jeg var i 20 årene🥰 Anonymkode: f3a6f...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå