Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om det er noen som har opplevd lignende. Ut i fra utregning på siste mens er jeg idag 6+1 uke på vei. Jeg har hatt sterke magesmerter mot ve.side men kun på natt, og fikk idag komme på ultralyd på sykehuset for å utelukke svangerskap utenfor livmor. Der fant de noe de mener er fostersekken/plommesekk i livmor, men var usikre om de så en baby. En av dem mente det kunne være antydninger til baby, men at jeg er tidligere på vei enn jeg trodde. De mener jeg er i tidlig uke 5, mulig også uke 4. 
Jeg synes dette høres rart ut, da jeg isåfall fikk positive hcg-tester allerede rundt 5 dpo dersom det stemmer. De ønsker ny ktrl om en uke. 
Er det mulig å teste positivt så tidlig? Kan evnt baby ha sluttet å vokse?

Anonymkode: 88adb...25a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke mulig med positiv test 5dpo nei. Det er mulig fosteret har sluttet å vokse, men det er også veldig vanskelig å se så tidlig. Håper på bedre nyheter om en uke, ts❤️

Anonymkode: d2b5c...2af

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende, bare at jeg var lenger på vei. Fosteret var da 3 uker for lite, men hjertet slo likevel. Jeg prøvde å forklare at jeg visste hvor langt på vei jeg var, hadde jo positiv graviditetstest før de mente jeg hadde hatt eggløsning. Men legen hørte ikke, og mente at alt var bra. Ble spontanabort dagen etter. Håper det går bedre med deg, men ville forberedt meg på at det kanskje ikke går denne gangen ❤️ Vanskelig å vite så tidlig. 

Anonymkode: adbe5...c28

Skrevet

6+1 skulle de kunne se hjertet slå.

Dette er ikke et godt tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...