AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hvilke vintersko skal dere kjøpe denne sesongen? Jeg står mellom dr martens og timberland, eller muligens uggs Anonymkode: 8fe8c...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har lyst på lyse- eller mellombrune høye støvletter, men har funnet noen jeg liker. Svarte snørestøvletter eller chelsea-boots Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Nå er dette tredje tråden siste uka på vintersko! Anonymkode: 09c47...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Har fortsatt ikke funnet noen jeg liker Anonymkode: 8fe8c...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dr. Martens har for meg vært veldig trasige å gå inn, men gode når jeg først har brukt dem. Men blir de stående en liten stund må de gåes inn igjen 😅 Uggs er ubrukelige når det er antydning til vått i været, om du tenker på de tradisjonelle. Men når det er kaldt og tørt ute er de utrolig varme da 😊 Anonymkode: bf9bd...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå