Gå til innhold

Mannen er misunnelig fordi jeg tjener bedre enn ham.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

2 hours ago, hocane said:

Jeg har alltid som ung gutt vært opptatt av å bygge opp personlig formue 

Er du gift og har barn?

Anonymkode: 5b8c2...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På hvilken måte mener du det hjelper barnløse menn at jeg synes synd på dem? Så vidt jeg vet har ingen noensinne fått det bedre av å få høre «stakkars deg, du har det vanskelig du». Jeg ser heller ikke for meg at det er grunnlag for økonomiske støtteordninger innrettet mot denne gruppen.

Og på hvilken måte mener du priviligerte menn har oppfylt «forpliktelser og forventninger»? Priviligerte menn har stort sett gjort som de selv ønsker, funnet seg en trofekone de har gitt lommepenger og pult sekretæren likevel helt uten negative konsekvenser for seg selv. Ikke akkurat forbilder. Nb: det finnes mange bra priviligerte menn også, men det er ikke noen automatikk i at priviligert mann er synonymt med empatisk.

Anonymkode: 19f2c...d2c

Tror du forstår hvis du vil. Godseier følte en moralsk ansvar.  Fattigere, småbønder osv. Legge til rette. Storbønder hadde interesse av at småbønder overlevde.

Syntes synd på "kan" hjelpe.  Når 90% av de ansatte som jobber med likestilling i Dep. Er kvinner, bevilger penger, setter dagsorden og lager mål. Setter inn tiltak. Samtidig som unge menn taper på alle fronter??  Det er disse selfmade damene som føler lite sosialt ansvar eller har empati for folk som" kan skylde seg selv". Gi dette 20 nye år. Hvor i praksis kvinner innhar alle viktige stillinger i det offentlige. 

Det hadde blitt ramaskrik om det var 90% menn som skulle ta vare på kvinners rettigheter.  Det er ikke lov med så mange menn🙂. 100% kvinner derimot er lovlig og bra!!!

Vi kan late som det ikke er noen utfordring men det ser ikke bra ut for unge gutter som kommer ut av en skole som skaper guttetapere.  Og damer uten empati for menn er ansvarlig for skolen. 

Anonymkode: 0bc85...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det vanlig, å bli misunnelig for noe sånt?

Anonymkode: f70f7...fc6

Nei! Not vanlig. 

Anonymkode: 5f051...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...