Gå til innhold

Ansatt ble sur da jeg ikke ville tegne kattunge-avtale

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Var til dyrlege med kattungen i dag for første gang for å få vaksine. Alt var fint og koselig helt til jeg skulle betale og gå. Da kom det ut en salgsvillig ansatt som ønsket å få meg til å tegne et abonnement på kattungen med bindingstid på 12 mnd. Jeg sa tydelig nei takk, jeg ønsker å betale hver gang jeg er der. Hun ble tydelig snurt og litt kort. 

Tydeligvis kanskje vant til at de fleste tegner en slik avtale. Synes ikke avtalen så spesielt gunstig ut heller. Kanskje 10 prosent rabatt på noe. 

Mitt spørsmål er, er det vanlig at det er så mye kjøpepress hos dyrlegen😅 Satt igjen med en litt kjip følelse…

Anonymkode: 5d4f2...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg sa tydelig nei takk, jeg ønsker å betale hver gang jeg er der. Hun ble tydelig snurt og litt kort. 

Å si tydelig nei takk, virket kanskje litt frekt også? Ikke sikkert hun ble snurt fordi du sa nei, men måten du sa det på. 

Ellers har jeg aldri opplevd dette selv. 

Anonymkode: 35f9c...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig. Noen ganger hos de store kjedene er det ekstremt dyrt.

Anonymkode: ce8e7...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Å si tydelig nei takk, virket kanskje litt frekt også? Ikke sikkert hun ble snurt fordi du sa nei, men måten du sa det på. 

Ellers har jeg aldri opplevd dette selv. 

Anonymkode: 35f9c...344

Altså, jeg jatta med litt også sa jeg vi skulle tenke på det. Da fortsatte hun bare og da sa jeg nei, ikke i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei! Var til dyrlege med kattungen i dag for første gang for å få vaksine. Alt var fint og koselig helt til jeg skulle betale og gå. Da kom det ut en salgsvillig ansatt som ønsket å få meg til å tegne et abonnement på kattungen med bindingstid på 12 mnd. Jeg sa tydelig nei takk, jeg ønsker å betale hver gang jeg er der. Hun ble tydelig snurt og litt kort. 

Tydeligvis kanskje vant til at de fleste tegner en slik avtale. Synes ikke avtalen så spesielt gunstig ut heller. Kanskje 10 prosent rabatt på noe. 

Mitt spørsmål er, er det vanlig at det er så mye kjøpepress hos dyrlegen😅 Satt igjen med en litt kjip følelse…

Dyrlegene har tradisjonelt hatt lav inntjening. Dette er det helt slutt på.
Da min gamle hund ble syk, ville dyrlegen absolutt operere. Prisen lå selvfølgelig helt på grensen av hva forsikringen dekket og resultatet/livskvaliteten kunne ikke garanteres. 
Det ble heller avliving.

Anonymkode: 43b03...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...