Gå til innhold

Hvilke sjangre utgår hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser aldri fantasy, sci-fi eller western. Ser sjelden action og liker ikke serier som skal forestille «gamle dager». 

Anonymkode: 13bb0...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt produsert før 2000-tallet, western, fantasy, komedie, action, drama, surrealistisk.

Anonymkode: a38f8...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantikk og komedie er aller nei nei. For meg.

Anonymkode: fb791...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig sjelden på reality, aldri på horror, og True Crime, der alle forsøkes fremstilt som uskyldige og stakkars dem, det utgår.

 

Anonymkode: d9e5c...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser bare film, ikke TV-serier. Unngår fantasy og musikaler. Lunken til sci-fi og action. Hater romantiske komedier.

Anonymkode: b30f5...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke reality og komedier. Dropper også serier med mye unødvendig sex. 

Anonymkode: 5455b...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøssere og egentlig generelt skrekkfilmer styrer jeg unna. Har alltid vært pyse på sånt, og gidder ikke å lide meg gjennom det for å være "kul". 

Og sånne komedieserier som bare er dumme, uten noe ordentlig plot. Eller sånt som jackass, hvor de gjør idiotiske og farlige aktiviteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyeste filmene utgår hos oss. 

Anonymkode: ffc1b...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke filmer eller serier laget etter 2020. Liker best Sci-fi, komedie, skrekk.

Hater seriøst musicals, action, reality og romantisk kliss. 

Endret av Lillemy_87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality, musikaler, fantasy og sci-fi, romantisk kliss og norske serier/filmer utgår. Sykehusserier er også uaktuelt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke sci-fi eller noe som er skummelt, syns også western er ganske kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk ser jeg ikke underholdningen i. Hater å bli skremt! Men noen skumle ting tåler jeg visstnok bedre enn andre. Jeg kan fint se en alien som spretter ut av magen på folk så blodet spruter, men kommer det ei blek jente på en mørk landevei til pianomusikk, så seriøst dør jeg!

 

Anonymkode: a18a1...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality er i en særklasse for meg, anser sjangeren for å være søppel. 

Ellers ser jeg ekstremt sjelden humor, men det er mest pga. at slike serier/filmer sjelden treffer min humor. Ser heller aldri romantikk med sånne trekantdrama.

Anonymkode: c7fab...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skrekk ser jeg ikke underholdningen i. Hater å bli skremt! Men noen skumle ting tåler jeg visstnok bedre enn andre. Jeg kan fint se en alien som spretter ut av magen på folk så blodet spruter, men kommer det ei blek jente på en mørk landevei til pianomusikk, så seriøst dør jeg!

 

Anonymkode: a18a1...d75

Jeg er helt lik! Det kan være blod og gørr (så lenge det ikke har med barn å gjøre), men blek jente på mørk landevei er helt grusomt:paff: Skulle gjerne fått med meg noe skrekk, men tør ikke. 

Eller ser jeg ikke sånn typisk romantisk og lettbeint julefilmer (blir bare uvel av det), og heller ikke reality. Jeg liker heller ikke sånn typisk guttefilmer med mye action. Styrer også unna filmer med for mye og "nå er vi drøye dere"-sex.

Jeg elsker True Crime og mer alvorlige psykologiske filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 20.40):

Komedie, og spesielt romantisk komedier når det kommer til filmer. 

I serier så er reality noe jeg aldri ser på. 

Alt som er norsk blir ignorert. Dritt lei av å se dårlig kvalitet og ikke minst de samme skuespillerne i hver bidige serie og film. Skulle tro det kun fantes 12 skuespillere i hele norge. 

Sjanger alene er det siste jeg ser på. Er så mye annet som gjør at jeg utelukker en film eller serie. 
 

Anonymkode: f246d...4f1

Haha, så enig! Er så lei hvordan de gjenbruker de samme 12 (😅) i absolutt alt. De er ikke så fantastiske og outstanding, det finnes såååå mange andre som kunne gjort jobben.

Er så lei den norske skuespiller-verdenen. Er mye jeg ikke orker å se ja, hvis det er samme gamle navnet man har sett hundre ganger før.

Anonymkode: 6a65b...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...