AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg fikk en lav dose vival fra tannlegen fordi jeg skulle trekke en tann i dag. Tok de på ettermiddagen 1 time før oppmøte. Men så fikk jeg plutselig feber og verk i kroppen og måtte avlyse timen. Hoster mye og verker i hele kroppen nå i kveld, typisk influensa eller noe liknende.. Spørsmålet mitt er om man kan ta paracet og drikke hostesaft (bisolvon) når man har tatt vival? Går på zoloft 50mg i tillegg. Anonymkode: 81c5c...aae
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Søk det opp på interaksjoner.no Anonymkode: 37156...9b0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 0b313...107 Dette sa meg ikke så mye dessverre😂 Kan noen eventuelt oversette det til forståelig norsk og sette det i sammenheng med mitt innlegg? 🙏😅 Anonymkode: 81c5c...aae
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette sa meg ikke så mye dessverre😂 Kan noen eventuelt oversette det til forståelig norsk og sette det i sammenheng med mitt innlegg? 🙏😅 Anonymkode: 81c5c...aae De har interaksjoner med antidepressiva. Som du står på Anonymkode: 0b313...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå