Gå til innhold

Tror du det å henge på kvinneguiden kan forhindre deg i å nå drømmer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter sjelden igjen med en god følelse etter å ha lest tråder her inne. Føler at det er en stor opphopning av mennesker som ikke vil andre vel (finnes også tilfelle av det motsatte her, så takk til dere ❤️) , og derfor lurer jeg på om noen har mistet fullstendig håpet av å henge her inne? Føles litt som noe avhengighetsskapende som bare ikke gjør godt for kroppen og sjela?

Anonymkode: 14cdd...7ec

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei tror ikke det ubehaget er vesentlig for hva jeg får til og ikke.

Hva er det som gir deg en dårlig følelse da?

For enkelte (sier ikke at det gjelder deg) ser det ut som at å få meninger de ikke liker nærmest er et overgrep.

Noe er irriterende og provoserende men sånn er det.

Ingen her kjenner deg så de kan ikke fortelle deg hva du er i stand til å få til.

Tar det ikke så seriøst.

Anonymkode: 6d232...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 18.34):

Jeg sitter sjelden igjen med en god følelse etter å ha lest tråder her inne. Føler at det er en stor opphopning av mennesker som ikke vil andre vel (finnes også tilfelle av det motsatte her, så takk til dere ❤️) , og derfor lurer jeg på om noen har mistet fullstendig håpet av å henge her inne? Føles litt som noe avhengighetsskapende som bare ikke gjør godt for kroppen og sjela?

Jeg ønsker både deg og de andre her vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bruke mye tid på å svekke dopaminlageret med tv mobil all sosisle medier gjør at man mister interesser for andre normale ting og vi sløser mye  tid og planlegging kreativ tenking på dette. Alle kjenner seg igjenn det å være helt tom etter mye sosiale medier alt er tomt å  Kjedelig det sviver ikke helt rundt.  Man må ha interesse og kreativitet for å skape nye ting i livet. Man må kunne bare være og drømme litt og føle glede over bare det å gjør normale ting som å se ut av vinduet å tenke  å gå i naturen og tukle med noe sånn vi gjorde før det er umuligt uten et funksjonerende dopaminlager. Det er utroligt mye vi ikke får prossesert gjennom dagen pågrunn av distraksjoner ved sosiale medier, dette fører til at vi blir svake og ikke tåler følelser like mye siden vi ikke får det prossesert skikkelig ,  økt angst og depresjon.  Sett deg ned å bruk litt tid på hvordan vi brukte tiden våres før og hvor mye mer kreative og fantasifulle vi var hvor mye mer tilfreds og stabil vi var før sosisle medier avhengighet. 

Anonymkode: 2cbbd...67f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Detter er underholdning for min del. Men jeg er ikke sjokkert over utalelser og oppførsel her inne. Jeg møter masse folk i min jobb. Så jeg vet at det er mye rare tanker og utalelser ute og går.

Anonymkode: 86dab...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne siden er for å slå ihjel tid innimellom. Sånn som nå, med kaffen før jeg drar ut for å utøve sportsaktiviteter hele dagen sammen med masse andre folk med samme interessen.

Anonymkode: 6e28b...cf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det hindrer meg i å nå drømmer, men får en vondt følelse av all den negative retorikken mot grupper. Det er mot menn, kvinner, overvektige, tynne, steforeldre, ungdommer, muslimer, jøder, akkurat nå en om kollegaer over 50🙄 Det behovet for å sette andre personer i en gruppe og så i raseri hamre løs.. det gir meg en ekkel følelse. Men en større forståelse på hvorfor Hitler klarte det han klarte.

Anonymkode: e0305...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi jeg bruker verdifull tid når jeg henger her. Døgnet har bare 24 timer, og vettet mitt sier jeg ikke burde logget inn her igjen. Jeg har vært borte lenge, fordi når jeg først er her, så flyr tiden. Og med tiden flyr timene og dagene jeg kunne brukt for å gå etter mine mål.

Takk for tråden Ts! Nå ska jeg ligge unna KG en tid.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 18.34):

Føler at det er en stor opphopning av mennesker som ikke vil andre vel

Mange kvinner er sånn dessverre. De hakker hverandre ned.

Anonymkode: 46770...334

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte brukt vesentlig mye mer tid her for at det skulle hindre meg i å nå drømmer. Jeg går jo bare inn her når jeg skal slå ihjel noen minutter på do, eller når jeg venter på noen osv. 

Å bruke tlf veldig mye generelt kan absolutt hindre folk i å nå drømmer, men jeg tror ikke kg er noen større årsak til det enn f.eks tiktok.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte brukt vesentlig mye mer tid her for at det skulle hindre meg i å nå drømmer. Jeg går jo bare inn her når jeg skal slå ihjel noen minutter på do, eller når jeg venter på noen osv. 

Å bruke tlf veldig mye generelt kan absolutt hindre folk i å nå drømmer, men jeg tror ikke kg er noen større årsak til det enn f.eks tiktok.

Tiktok har ingenting å tilby.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til prokastinering og oppgitthet, ja.

Samtidig har jeg funnet inspirasjon her, så på et vis har det hjulpet drømmen en smule 😅 Skriver musikk, og det er så mange utro mennesker her at jeg virkelig klarer å dyrke den rette følelsen til å skrive. Men det er alt det har bidratt til.

Anonymkode: cb0bd...63c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 9.41):

Tror ikke det hindrer meg i å nå drømmer, men får en vondt følelse av all den negative retorikken mot grupper. Det er mot menn, kvinner, overvektige, tynne, steforeldre, ungdommer, muslimer, jøder, akkurat nå en om kollegaer over 50🙄 Det behovet for å sette andre personer i en gruppe og så i raseri hamre løs.. det gir meg en ekkel følelse. Men en større forståelse på hvorfor Hitler klarte det han klarte.

Anonymkode: e0305...a88

Samme her! Ser virkelig hvor mye uvirkelige mengder med hat og manglende forståelse som finnes i et relativt fredelig samfunn. Det er skummelt, håper vi fortsetter å ha et trygt storting, for det er ikke måte på hvor lett noen blir påvirket til ondskap, som igjen i store spredte mengder kan dyrke et samfunn som tillater å underkue og ettervert begå verre mot et folk. 

Mennekser kan være så sinnsykt onde og dumme. Helt forferdelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når det kommer til prokastinering og oppgitthet, ja.

Samtidig har jeg funnet inspirasjon her, så på et vis har det hjulpet drømmen en smule 😅 Skriver musikk, og det er så mange utro mennesker her at jeg virkelig klarer å dyrke den rette følelsen til å skrive. Men det er alt det har bidratt til.

Hvordan hjelper utro mennesker deg å skrive musikk? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...