Gå til innhold

Professor mener coronavaksine kan stå bak sykdom: –⁠ Katastrofe for dem som rammes.

Anbefalte innlegg

Skrevet
  • Norsk Sykepleierforbund (NSF) forventer at en ny rapport skal gjøre det enklere å få pasientskadeerstatning for personer som sliter med de vanligste plagene etter vaksinering.
  • Professor Elling Ulvestad har funnet sammenhenger mellom covid-19-vaksinasjon og tilstander som utmattelse, hjernetåke, muskelsmerter og kognitive plager.
  • Ulvestad mener det er overraskende at det ikke finnes bedre forskningsmateriale om potensielle bivirkninger.
  • NSF-ledelsen engasjerte Ulvestad i sommer for å hjelpe omtrent 40 medlemmer som har fått avslag fra NPE på sine krav om erstatning for det de mener er vaksineskader.

Professor konkluderer: Klar sammenheng mellom coronavaksiner og alvorlige bivirkninger (vg.no)

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok aldri koronavaksinen. Er i dag glad for det.

Anonymkode: be787...9f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har selvsagt tatt grunnvaksinasjon og er glad for det. Men har ingen planer om å ta flere da jeg har barn og jevnlig blir smittet nå uansett.

Problemene disse menneskene har fått etter vaksinen kunne de like gjerne fått av å bli smittet med korona. Herregud, selv hadde jeg disse plagene lenge før korona slo til.

Korona gir jo og mange av de samme plagene som vaksinen gir så hvordan man an komme til en konklusjon på at disse plagene garantert kommer av vaksinen er for meg et mysterium.

Anonymkode: 6421b...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...