AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Nesten så det blir tungt å puste samtidig som jeg føler på indre smerte. Er det normalt? Anonymkode: e912b...1e5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Ring legevakt Anonymkode: cf868...bd3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nesten så det blir tungt å puste samtidig som jeg føler på indre smerte. Er det normalt? Anonymkode: e912b...1e5 Det du beskriver høres ut som reaksjonen jeg får når sorgen bryter gjennom og kommer til overflaten. For meg er det helt normalt, og skjer jevnlig. Om det er normalt for deg vet jeg ikke. Hva skjer i livet ditt for tiden, er det noe som kan forklare en slik reaksjon? Anonymkode: 437ac...b16 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Depresjon og angst kan gi sterke fysiske reaksjoner som press i brystet. Veldig ubehagelig, men ikke farlig. Hvis du er sikker på at det er relatert til depresjon, så er det viktig å fokusere på pust og avspenningsteknikker. Være ute i frisk luft og lett aktivitet er også bra. Hvis du er usikker, så får du sjekket det hos lege/legevakt. Anonymkode: b64a7...739
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 En helt, totalt normal reaksjon. Anonymkode: 2bb1f...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 Helt vanlig å føle på indre smerte og kanskje også føle at det er vanskelig å puste når man er trist, lei seg… Anonymkode: e60a6...ded
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Skrevet 9. oktober 2024 Er ikke bekymret for noe fysisk. Fikk en trist beskjed idag så vet det er tristhet/sorg jeg føler på. Bare lurte på om flere har en sånn ekkel følelse i brystet samtidig? Anonymkode: e912b...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er ikke bekymret for noe fysisk. Fikk en trist beskjed idag så vet det er tristhet/sorg jeg føler på. Bare lurte på om flere har en sånn ekkel følelse i brystet samtidig? Anonymkode: e912b...1e5 Det er som det påpekt flere ganger, helt normalt. Anonymkode: b64a7...739
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2024 #9 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten så det blir tungt å puste samtidig som jeg føler på indre smerte. Er det normalt? Anonymkode: e912b...1e5 Selvfølgelig er dette helt normalt 🙂 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ring legevakt Anonymkode: cf868...bd3 Nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå