AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Jeg møtte en fyr som hadde så mange røde flagg og dealbreakers. Mesteparten av dem står i den Dine dealbreakere tråden. Jeg ser hvor enige folk er. Hvorfor var jeg så dum og overså de? Jeg så jo dem, men tenkte at kanskje det blir bedre eller annerledes? Når vi blir sammen så slutter han sikkert å snakke om eksen og se på andre damer? Det skjedde ikke. Jeg har lært nå, men jeg er lei meg og skjemmes. Endte opp med at han sa stygge ting om kroppen min og meg også, lo og kalte det humor, jeg gikk ikke da heller, til slutt ble han sur, sa han var deprimert, ville ikke noe, orket ikke noe, ville bare sove, ringte bare for å knulle. Han var i toppform til fester med andre, julebord, shopping, men når han så meg var det oing og akking og alt var feii. Flaut å tenke på. Anonymkode: 0e8cb...dcc 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober Og nå er det et avsluttet kapittel. Lukk den boka, kast den og gå videre med hodet hevet! (Det er ikke du som burde skamme deg, men det vet du egentlig, håper jeg.) 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober Men nå er du klar for noe nytt og bedre, blås i den dusten. Det fine med det her er jo at man blir enda mer klar over ting man ikke vil ha i livet. Anonymkode: 0c4fc...865 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Føler med deg. Har lett for å gå i samme type feller sjøl. Beinhardt å snu på det mønsteret... Men det er mulig! Anonymkode: a23df...394 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Synes egentlig ikke man skal skamme seg over å gi folk en sjanse. Du er tydeligvis flink til å se det beste i folk og har trua på menneskeheten. Du trodde han ville forandre seg. Det er faktisk ikke din feil at det ikke skjedde. Dessverre så lærer man, neste gang kommer du ikke til å være så naiv. Anonymkode: 70379...793 1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Vi er mange som har gått i den fella, dessverre. De gjør det ikke akkurat lett for oss heller, det er ikke bare bare å bryte ut av et sånt forhold. Det er høye topper og dype daler. Når ting er bra, er det så sinnsykt bra. Men nedturen kommer alltid, å den er grusom. Se på det som læring, der du tar med deg erfaringen videre. Kanskje klarer du å unngå en drittsekk neste gang. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober Takk for oppmuntrende og gode ord alle sammen ❤️ Anonymkode: 0e8cb...dcc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober Vi vil så gjerne se det beste i alle. Har gjort den feilen selv. Når man er forelsket så overser man disse feilene. Tenk det som at du bruker rosa solbriller. Når dopaminrushet (forelskelsen) avtar og brillene kommer av så ser man disse feilene enda mer klarere. Anonymkode: 8ef95...f3a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober Ofte så ignorerer man røde flagg og finner seg i mye drit når man har dårlig selvtillit, så det beste du kan gjøre for deg selv er å jobbe med det før du i det hele tatt begynner å date igjen. Anonymkode: d1845...e82 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. oktober #10 Del Skrevet 9. oktober Ikke noe å skamme seg over! Tror vi alle har vært der en eller annen gang. Kjærlighet gjør blind og sånn. Det er noe i det! Viktigste er at man lærer av sine feil og går videre. Neste gang så kanskje puste litt med magen når man er storm forelsket og alt er nytt og fint. Lett å si da,men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #11 Del Skrevet 10. oktober Ikke vær flau over feil du gjør. Lær av dem og gå med hevet hode. Du vet nå at du kan stole på at instinktene dine vil guide deg. Neste gang lytter du. Anonymkode: a2e35...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober Jeg var i et 10 år langt forhold med et vandrende rødt flagg, klarte til og med å få to barn med han. Skammer meg over hele forholdet med han (unntatt barna, selvom de uten tvil kunne hatt en bedre far). Jeg var nok mye mer glad i potensialet hans, enn den han virkelig var. Jeg har uansett lært veldig av dette, og har i dating luka ut ALLE som viser tegn til røde flagg, historikk ol. Er mye mer selvsikker nå, og dater for tiden en kar som virker veldig snill, stabil og oppegående, totalt rake motsetningen. I 20 årene var jeg mer tiltrekt mot "badboys", nå tiltrekkes jeg godhet. Bruk det til din fordel 😊 Anonymkode: ddd96...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober Nå har du kommet dithen at du har gjort deg opp noen tanker rundt forholdet du var i. Det er ikke alle som gjør det skal du vite. Så, ikke gå rundt og skam deg. Men dette minner meg på en bok jeg leste for mange år siden som jeg tror flere godt kunne lest selv i dag. Den er like aktuell pga problemstillingene den tar opp om kvinner som velger feil menn. Måtte søke litt på nettet men her er navn og forfatter. Når Kvinner Ødsler Sin Kjærlighet av Robin Norwood. Forfatteren er psykolog som har jobbet med kvinner som har vært i lignende forhold som deg og mange andre kvinner. Anonymkode: 2d2f2...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober Dere her har vært veldig mye snillere mot meg enn meg selv over dette, har tenkt at jeg burde visst bedre, at sånn og sånn. ❤️ Anonymkode: 0e8cb...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå