Gå til innhold

Hater alle mennesker etter å ha jobbet i kundeservice i 6 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater mennesker. Jeg ser alle for hva de er. Mennesker generelt er fæle, og jeg møter på bare noen få som jeg ikke blir irritert over. Jeg hater familier, mødre med nybakt barn, og eldre fæle mennesker

Anonymkode: 5461c...287

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får flytte til Finnmarksvidda og drive med reinsdyr da.

Anonymkode: 3a3d4...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken type kundeservice arbeidet du i? Hva er det som gjør at du legger alle for hat?

Anonymkode: 69f0e...9e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får flytte til Finnmarksvidda og drive med reinsdyr da.

Anonymkode: 3a3d4...80c

Herregud, stakkars reinsdyr! Kan du ikke be ts utdanne seg til geolog, så kan hen sitte der og se på stein istedenfor? 😂

Anonymkode: cbc11...0f9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har jobbet i front hos NAV i 15 år og virkelig møtt folk på sitt verste, og jeg har fortsatt troa på folk. Jeg har ikke din synske evner som gjør at du "ser alle for hva de er" og det er sikkert en god ting. Det må være tungt å ha slike evner og allikevel bare kunne se det som er mørkt. 

Anonymkode: 577db...379

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

nybakt barn

De er de verste!

Anonymkode: 7a125...aeb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hater mennesker. Jeg ser alle for hva de er. Mennesker generelt er fæle, og jeg møter på bare noen få som jeg ikke blir irritert over. Jeg hater familier, mødre med nybakt barn, og eldre fæle mennesker

Jeg er helt enig. Det er så mye dritfolk der ute. Blæh.

Anonymkode: 979ec...f5b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er formålet ditt med tråden og hva slags svar ønsker du?

Anonymkode: a75d0...821

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturen er også fæl. Mennesker er bare en del av det hele feiltaket.

Anonymkode: 3e924...4c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vurdert terapi?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skifte jobb? Finnes flere jobber hvor man slipper å forholde seg til kunder.  

Anonymkode: 2664a...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud, stakkars reinsdyr! Kan du ikke be ts utdanne seg til geolog, så kan hen sitte der og se på stein istedenfor? 😂

Anonymkode: cbc11...0f9

Jeg er geolog og jobber med masse geologer - ingen av oss sitter bare og ser på stein 😂 

Jeg har også jobbet flere år med kundeservice, og skjønner godt hvorfor du tenker at folk er fæle. Men det tok ikke lang tid etter jeg byttet til en annen jobb før jeg skjønte at selvfølgelig er ikke alle fæle.

Noen folk, derimot, mangler alt av folkeskikk og tror de kan trampe over alle andre. 

Anonymkode: 5efd8...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt med samme inntrykk etter å ha hatt en jobb som innebærer mye menneskekontakt. Fikk heldigvis bytta jobb

Anonymkode: 04f6a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er geolog og jobber med masse geologer - ingen av oss sitter bare og ser på stein 😂 

Jeg har også jobbet flere år med kundeservice, og skjønner godt hvorfor du tenker at folk er fæle. Men det tok ikke lang tid etter jeg byttet til en annen jobb før jeg skjønte at selvfølgelig er ikke alle fæle.

Noen folk, derimot, mangler alt av folkeskikk og tror de kan trampe over alle andre. 

Anonymkode: 5efd8...169

Nja, har du tenkt over at det kan ha med jobbskiftet å gjøre at du har endret mening? Etter å ha jobbet med kundeservice lenge ser man jo at mange som ellers blir betraktet som hyggelige, oppegående mennesker (som kolleger) kan bli til skikkelige troll når de har med mennesker i serviceyrker å gjøre. Og ikke bare det, men det er et visst hierarki også, jobber man i en forretning med dyre varer, blir man generelt behandlet bedre enn om man jobber på bensinstasjon, i matbutikk, veikro osv. 

Det er dessverre ikke bare noen få som alltid er slemme og kjipe, det er enda flere som hakker nedover når de kan fordi de kan. De ville aldri ha funnet på å behandle naboer eller kolleger på den måten de snakker til folk i servicebransjen. 

Anonymkode: 4b64f...208

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å skifte jobb? Finnes flere jobber hvor man slipper å forholde seg til kunder.  

Kan du komme med eksempler så vi slipper å lete etter nåla i høystakken?

Anonymkode: e1e3c...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kan du komme med eksempler så vi slipper å lete etter nåla i høystakken?

Anonymkode: e1e3c...255

Selvsagt, kjapt på stående fot: Langtransport, lagerarbeid, mye «gulvarbeid» innen industrien, trefelling, bergsikring, fabrikkjobb, postbud/postsortering, søppeltømmer, flere backofficejobber og regnskapsjobber, arkivering, flygeleder.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...