Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ny BB-deltaker sa han gikk imellom da da andre sloss. Videoen viser noe annet

To av de nye deltakerne var norske og en av dem var Sami Alem (26). I presentasjonen av han på Big Brothers offisielle nettsider står blant annet følgende:

Sami er en sporty type med interesser som basketball og dansing. Han har også drevet med kampsport og mener at hans største svakhet er det at han kan bli veldig sint.

Det som ikke er kjent er imidlertid at han er dømt for vold. Alem var i 2001 involvert i en grov voldsepisode på Aker Brygge, skriver Dagbladet.no. Ovenfor avisen bekrefter informasjonsdirektør i TVNorge Jens-Petter Gjelseth at de kjenner til dommen.

TVNorges kjennskap til dommen er basert på hva Alem selv har fortalt. Konfrontert med at Alem ble dømt til 90 dagers fengsel, hvorav 5 dager ble trukket fra på grunn av varetektsfengsling ble informasjonsdirektøren ifølge Dagbladet overrasket.

på denne siden finner du video. stygg sak som jeg husker godt

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article568743.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episoden Sami Alem var innblandet i på Aker Brygge fikk mye omtale. Film fra overvåkningskameraer viste hvordan en 29 år gammel mann ble slått i bakken. Filmen viser hvordan Sami Alem går løs på offerets kamerat slik at han ikke får hjulpet 29-åringen.

Den brutale volden sjokkerte hele landet, og ble vist på TV 2-nyhetene. Den sjokkerende videoen ser du ved å klikke på lenken under.

Skrevet
Episoden Sami Alem var innblandet i på Aker Brygge fikk mye omtale. Film fra overvåkningskameraer viste hvordan en 29 år gammel mann ble slått i bakken. Filmen viser hvordan Sami Alem går løs på offerets kamerat slik at han ikke får hjulpet 29-åringen.

Den brutale volden sjokkerte hele landet, og ble vist på TV 2-nyhetene. Den sjokkerende videoen ser du ved å klikke på lenken under.

Synes at Sami må forlate huset, på samme måte som en deltaker måtte gjøre i forårets BB.

Men det er vel ikke bare Sami som er dømt for vold? Er ikke Jessica det også, eller er det kun narkodom ho har?

Skrevet

Så nettopp på tv at de ikke velger å vrake han. Dette skuffer meg, hvor dypt kan man synke for å skaffe seg seertall? Lite respekt for tvn nå.

Skrevet

Enig med dere. Greit nok, personene det er snakk om (Samuel og Sami) kan ha forandret seg i løpet av årene, men å sende folk inn i en såpass psykisk enerverende setting som BigBrother synes jeg burde krever mer ansvarsfølelse fra produsentene.

Årsaken til at deltakeren i fjor ble sendt ut var mindre at han hadde begått en grov voldshandling, enn at han IKKE fortalte om denne til TVN. Så i år er det greit at man har begått overgrep, bare man er "ærlig". Helt feil tankegang i følge min fornuft. Det er da for svarte voldshandlingen som er alvorlig, og det er for voldsofferet det er krenkende å se overgriperen bli "kjendis" i en slik tåpelig setting!

Skrevet (endret)
:overrasket:  Glad jeg ikke har fulgt med på BB...

ja, nok en bekreftelse på at dette er skikkelig træsj-tv :forvirret:

Endret av Evelina
Skrevet

Har de lov til dette da? :overrasket: Stakkars de andre som er inne i huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...