AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Sist hadde jeg blåmerker på leppene i 6 dager, men hadde ferie så det gikk fint, kunne holde meg mye hjemme og ingen kollegaer så det..blir det like ille merker gang nr 2 for folk flest? Anonymkode: d6c4b...8f6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Det gjør vel ingenting, det er svært tydelig at folk har tatt fillers uansett. Anonymkode: 98f44...341 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg slapp i utgangspunktet hele det blåmerkeopplegget sist gang jeg tok fillers, og var sååå fornøyd med det, kunne gå på jobb uten at det var noe stress. Inntil en tufs på byen bestemte seg får å suge livskraften ut av mine lepper på dansegulvet. Anonymkode: 10e1e...f92
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Spis ananas i noen dager før og etter, det hjelper på blåmerker 😊 Anonymkode: aa9d8...beb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 Blåmerker gjør vel ingenting? Det er jo ikke sånn at fillers er usynlig, så det er vel bare å gå ut og møte verden først som sist... Jeg trodde man tok fillers for å endre på noe man var misfornøyd med (altså vil man jo ha en synlig forskjell?), så hvorfor være redd for kommentarer? Alle ser det uansett, selv om de er for høflige til å si noe. Anonymkode: 52122...14b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blåmerker gjør vel ingenting? Det er jo ikke sånn at fillers er usynlig, så det er vel bare å gå ut og møte verden først som sist... Jeg trodde man tok fillers for å endre på noe man var misfornøyd med (altså vil man jo ha en synlig forskjell?), så hvorfor være redd for kommentarer? Alle ser det uansett, selv om de er for høflige til å si noe. Anonymkode: 52122...14b Bedre om folk bare svarer på spørsmålene TS stiller fremfor å poste passiv-agressive svar som hinter til at folk synes du er dust som tar fillers. Anonymkode: 10e1e...f92 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Skrevet 9. oktober 2024 Man blir stukket med nåler, ja man blir nesten alltid blå Anonymkode: 1da2f...3ab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg slapp i utgangspunktet hele det blåmerkeopplegget sist gang jeg tok fillers, og var sååå fornøyd med det, kunne gå på jobb uten at det var noe stress. Inntil en tufs på byen bestemte seg får å suge livskraften ut av mine lepper på dansegulvet. Anonymkode: 10e1e...f92 Så bra! Har du gjort det mange ganger før, og hvordan har det gått da? AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spis ananas i noen dager før og etter, det hjelper på blåmerker 😊 Anonymkode: aa9d8...beb Takk for tips! Vet du om det er snakk om enorme mengder ananas?🤭 Til dere som kommenterer at det er stygt og at alle ser det, jeg har aldri fått kommentarer på mine 0,5 ml, selv ikke fra min egen mor som virkelig ville sagt i fra hvis hun så det. Jeg ser det selv og har fått jevnere lepper, men ingen andre ser det. Dere er nok overbevist om at det ikke er sant men det er faktisk ikke synlig for andre. Anonymkode: d6c4b...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 21.48): Til dere som kommenterer at det er stygt og at alle ser det, jeg har aldri fått kommentarer på mine 0,5 ml, selv ikke fra min egen mor som virkelig ville sagt i fra hvis hun så det. Jeg ser det selv og har fått jevnere lepper, men ingen andre ser det. Dere er nok overbevist om at det ikke er sant men det er faktisk ikke synlig for andre. Anonymkode: d6c4b...8f6 Jeg er en sånn person som kommenterer det aller meste og ganske uten filter, og tro meg vi er mange som ser det men vi velger å la vær å si noe. Jeg kommenterer aldri fillers, botox, bryn, vippe extensions og lignende fjas folk gjør med seg selv. Viss resultatet er helt jævlig ser jeg ann om det virker som vedkommende har skjønt det selv eller ikke men jeg sier ikke en dritt ellers. Og jeg ser det selv om det er subtilt, leppe formen ser ikke lik ut selv ved bare 0.5. Fillers få leppene til å se jevnere ut, mere smooth. I tillegg synes det på den buen på toppen. Men 0.5 vil gi et bedre resultat enn de som kjører på med alt for mye. Anonymkode: 23ce5...e3f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Skrevet 11. oktober 2024 Blir ikke like blå hver gang nei, hovner ikke like mye opp heller. Jeg bruker krem mot blåmerker, syns det går fortere vekk da. Anonymkode: 6e3db...57d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Skrevet 11. oktober 2024 Anbefaler arnica krem,det pleier jeg å bruke. Når det gjelder disse passiv aggressive kommentarer så kan dere kysse det pene rumpa mi😘 Anonymkode: f53e0...4e1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Skrevet 11. oktober 2024 Fikk ikke blåmerker i det hele tatt andre gang jeg tok lip fillers. Var svært heldig med dette Anonymkode: edaa7...b95
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en sånn person som kommenterer det aller meste og ganske uten filter, og tro meg vi er mange som ser det men vi velger å la vær å si noe. Jeg kommenterer aldri fillers, botox, bryn, vippe extensions og lignende fjas folk gjør med seg selv. Viss resultatet er helt jævlig ser jeg ann om det virker som vedkommende har skjønt det selv eller ikke men jeg sier ikke en dritt ellers. Og jeg ser det selv om det er subtilt, leppe formen ser ikke lik ut selv ved bare 0.5. Fillers få leppene til å se jevnere ut, mere smooth. I tillegg synes det på den buen på toppen. Men 0.5 vil gi et bedre resultat enn de som kjører på med alt for mye. Anonymkode: 23ce5...e3f Hehe det er så morsomt med dere som tror dere kan se det på alle, hadde du visst hvor mange som faktisk tar det så hadde pipa fått en annen lyd, det lover jeg deg. Anonymkode: aa9d8...beb 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe det er så morsomt med dere som tror dere kan se det på alle, hadde du visst hvor mange som faktisk tar det så hadde pipa fått en annen lyd, det lover jeg deg. Anonymkode: aa9d8...beb Fullstendig klar over hvor normalt dette er. Det er opp til vær enkelt hva de gjør med eget utseende men å tro det ikke synes er naivt. Heldigvis er det flere som kun gjør små moderate tiltak og går til en meget dyktig behandler. De ser nesten naturlige ut og resultatet er ofte veldig pent og delikat selv om det er synlig for de som vet hva de skal se etter. Å ikke si noe betyr ikke at mann ikke ser Anonymkode: 23ce5...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fullstendig klar over hvor normalt dette er. Det er opp til vær enkelt hva de gjør med eget utseende men å tro det ikke synes er naivt. Heldigvis er det flere som kun gjør små moderate tiltak og går til en meget dyktig behandler. De ser nesten naturlige ut og resultatet er ofte veldig pent og delikat selv om det er synlig for de som vet hva de skal se etter. Å ikke si noe betyr ikke at mann ikke ser Anonymkode: 23ce5...e3f Å tro at man kan se det på alle er naivt. Anonymkode: aa9d8...beb 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #16 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 8.51): Blir ikke like blå hver gang nei, hovner ikke like mye opp heller. Jeg bruker krem mot blåmerker, syns det går fortere vekk da. Anonymkode: 6e3db...57d AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 8.51): Blir ikke like blå hver gang nei, hovner ikke like mye opp heller. Jeg bruker krem mot blåmerker, syns det går fortere vekk da. Anonymkode: 6e3db...57d Takk for tips! Er det samme krem dere bruker begge to? Både før og etter behandling? Anonymkode: d6c4b...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #17 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 9.00): Anbefaler arnica krem,det pleier jeg å bruke. Når det gjelder disse passiv aggressive kommentarer så kan dere kysse det pene rumpa mi😘 Anonymkode: f53e0...4e1 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 8.51): Blir ikke like blå hver gang nei, hovner ikke like mye opp heller. Jeg bruker krem mot blåmerker, syns det går fortere vekk da. Anonymkode: 6e3db...57d Takk for tips! Er det samme krem dere bruker begge to? Både før og etter behandling? Var disse to jeg skulle sitere 🤪 Anonymkode: d6c4b...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips! Er det samme krem dere bruker begge to? Både før og etter behandling? Var disse to jeg skulle sitere 🤪 Anonymkode: d6c4b...8f6 Hirudoid heter den jeg bruker Anonymkode: 6e3db...57d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå