AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kjæreste/samboer sa i går at han ikke gjør avstandsforhold og at det ikke er noe for han. Han planlegger å jobbe som travel nurse når han er ferdig utdannet, og da spurte jeg hva som skjer med oss. Han sier han ikke vil ha avstandsforhold, at han ikke vil at jeg skal henge med fordi jeg da mister det sosiale livet mitt her. Men han sier også at han ikke vil slå opp. Dette stresser meg ekstremt. Men han sier at det ikke er vits i å tenke på nå, men heller ta det når situasjonen kommer. Sier han indirekte at han planlegger å slå opp med meg når han skal begynne i den jobben? Anonymkode: eb12f...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Spør han direkte og ikke gi deg før du har ett svar. Hva mener du med det? Hvordan skal vi ikke ha ett avstandsforhold, men ikke være sammen hvis vi ikke skal gjøre det slutt. Det du sier gir ingen mening og stresser meg enormt. Det virker for meg som at du vil gjøre det slutt når du skal ha reisejobb! Vi vet jo ikke hva han mener. Anonymkode: 31247...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå