Gå til innhold

Vakum under doggystyle.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe problem, men kom plutselig på det. Jeg fikk, som mange andre, vakum i skjeden under sex bakfra. Pleide å ordne det ved å stikke inn et par fingre og presse ut lufta, ikke noe stress.

Men de siste månedene så har ikke dette skjedd en eneste gang. Har sex 4-5 ganger i uka og 90% av gangene er det bakfra. Jeg har fremdeles rumpa høyt, svai i ryggen med brystet plantet i madrassen, så alt ligger til rette for at det skal bli vakum 😅

Missforstå meg rett, dette er ikke noe jeg savner, ei heller var det et problem tidligere da det skjedde hver gang han tok meg bakfra. Det er bare av ren nysgjerrighet jeg lurer på hvorfor det ikke skjer lenger? 

Har ikke byttet mann så har ingenting med det å gjøre. Noen som har noen teori på hvorfor dette plutselig opphører?

Anonymkode: 97d7e...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har blitt bedre til å stramme rundt penis, kanskje han ikke trekker seg like langt ut som før. 
Nå når jeg har drevet med knipeøvelser lenge, skjer det aldri lenger. Partner sier jeg er mye trangere, men er jo at jeg har bedre muskelkraft 

Anonymkode: 1130b...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 18.48):

Kanskje du har blitt bedre til å stramme rundt penis, kanskje han ikke trekker seg like langt ut som før. 
Nå når jeg har drevet med knipeøvelser lenge, skjer det aldri lenger. Partner sier jeg er mye trangere, men er jo at jeg har bedre muskelkraft 

Anonymkode: 1130b...17e

Har ikke trent mer knipeøvelser nå enn før, men tenkte på det du sa, han trekker seg kanskje ikke så langt ut lenger som han gjorde før...

Dessuten blir jeg, dessverre, ikke så våt som jeg gjorde før. Dvs, jeg blir våt, men ikke plaskvåt, kanskje det kan ha en innvirkning?

Som sagt, ikke så viktig det her, men mer en refleksjon 😅

Anonymkode: 97d7e...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...