Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Oppdaget dem for noen få dager siden (!) og digger som bare nøkken, men hva synger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #2 Del Skrevet 10. oktober Språkmektige søkes for litt oversettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Språkmektige søkes for litt oversettelse. Hvordan kan du digge en artist når du ikke forstår innholdet og språket i sangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober Serafin skrev (1 minutt siden): Hvordan kan du digge en artist når du ikke forstår innholdet og språket i sangene? Fordi resten av sangen og sangene deres er på norsk? Må du følge med her da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober Bålkaffe skrev (11 minutter siden): Fordi resten av sangen og sangene deres er på norsk? Må du følge med her da. Mhm! En herlig stemning i låtene deres dessuten. De synger på mange vis og innimellom høres til og med norsk ut som utenlandsk og det gjør det spennende syns jeg, men altså de små gjentagende ordene innimellom er et mysterium inntil videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. oktober #6 Del Skrevet 10. oktober Allah, Allah Pappa Måtte fred være med deg Pappa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober Gud, gud, pappa Måtte fred være med deg, pappa Gud, gud, pappa Måtte fred være med deg, pappa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #8 Del Skrevet 10. oktober Mange tusen takk! Nå er jeg blid som ei sol og skal synge med enda litt høyere enn jeg har våget til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober Sluttet å høre på de rasistene når de brukte «jøde» som skjellsord fra scenen. Det var så lavmåls, og ikke har de tatt avstand fra det heller. Anonymkode: 9f71a...f7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #10 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sluttet å høre på de rasistene når de brukte «jøde» som skjellsord fra scenen. Det var så lavmåls, og ikke har de tatt avstand fra det heller. Anonymkode: 9f71a...f7f Oijsann?!? Denslags har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. oktober #11 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Oijsann?!? Denslags har jeg ikke fått med meg. Sangen Attitude problem, er og en av de som ikke lenger lytter til de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå