AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg har en kjæreste som bor i en annen by enn meg pga studier. Av og til så ser jeg at han er i et hus eller et annet sted når han har sagt han er hjemme. Har på ingen måte lyst å være kontrollerende og paranoid, så tror på han når han sier det. Bruker ikke snapmap selv. Er det sånn at det kan skje at det plasserer en på feil sted? Har ingen grunner til å ikke tro på han. Anonymkode: e86e9...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Gps på telefoner kan være unøyaktige,men ikke så unøyaktig at han er i en annen bydel f.eks. Anonymkode: eb45b...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Snap viser vel siste stedet du brukte appen (hvertfall gratisversjonen), så han kan fint være hjemme, mens snapkartet sier han eks. er på butikken. Du vil jo kunne se hvor lenge det er siden han sist ble observert «på» kartet. Mulig han har registrert snap på flere enheter? Er du usikker kan du jo sjekke snapkartet mens dere snakker i telefon, også sier du lattermildt «ha ha, nå sier snapkartet at du er på butikken/skolen/i sentrum» bare for å høre hvordan han reagerer. Anonymkode: 07c0b...eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gps på telefoner kan være unøyaktige,men ikke så unøyaktig at han er i en annen bydel f.eks. Anonymkode: eb45b...1ca Joda, det skjedde meg. På snapmap var jeg i Oslo, mens jeg var hjemme 5 mil unna. Anonymkode: 55f8d...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hvis man ikke er aktiv på Snap vil personen på kartet ikke flytte seg selv om man beveger seg irl. F.eks. hvis jeg sjekker Snap før jeg går på jobb og deretter lukker den, ser det ut som jeg er hjemme hele dagen hvis jeg ikke sjekker i løpet av arbeidsdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Del Skrevet 9. oktober 2024 Som de andre sier, det viser der du var sist du var aktiv på snap. Og den er heller ikke veldig nøyaktig innenfor sikkert100 meters radius, når jeg sitter hjemme så kan det se ut som jeg er i naboblokken eller i akerselva. Jeg hadde blitt paranoid om han konsekvent var i SAMME hus/område som ikke er et kjent sted (venn, jobb, treningssenter etc). Men at man flyr rundt på snapmap ila dagen og at bitmojien din blir stuck et sted du gikk forbi sist man åpnet en snap - det er akkurat sånn snapmap fungerer. Står det ikke sånn minutter over bitmojien også? Det er minutter siden snap sist var åpnet og dermed også posisjon sist registrert. Anonymkode: d3e50...571 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kommer litt av på mobilmastene. Bor han sentralt til så er det mer nøyaktig. Flere ganger opplevd på hytta at mobilen tar inn nett fra andre siden av vannet, at det kommer opp at jeg er i Tønsberg på snapmap når jeg faktisk er på motsatt side. Anonymkode: 22638...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg har aldri skjønt vitsen med det her snapmap greiene må jeg innrømme... Hva er det egentlig godt for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg vil påstå snapmap viser riktig plassering ned på riktig hus i over 90% av tilfellene. Alle jeg ser i kartet mitt er veldig presise og riktig plassert der jeg vet de bor eller jobber. Men, noen få ganger er det enten dårlig dekning eller en veldig sterk mobilmast i nærheten som påvirker plasseringen. F.eks var jeg plassert flere kilometer feil i snapmap nesten hele ferien jeg var på i sommer. Og et sted jeg jobber blir jeg konsekvent plassert i snapmap ca en kilometer unna der jeg faktisk er, ganske nærme der det er ei mobilmast. Så feil plassering skjer, men det er heller sjelden. Og som flere sier, har man ikke vært aktiv i snap oppdaterer den ikke om man har forflyttet seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg og samboeren min var på et arrangement. Vi så begge på snapkartet, og mens han var på kulturhuset, så var jeg inne på Spar-butikken vi kjørte forbi på vei dit. Vi var ikke inni butikken men kjørte forbi. Men jeg var "inni" bygningen. Jeg har handlet der før, så kanskje derfor? Vi har også ligget i sengen om morgenen, og så er samboeren på butikken (i følge snapkartet) Anonymkode: 47e1c...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 Fortsettelse Har merket flere ganger at Snapchat påstår at jeg er på besøk hos venner, selv om jeg bare kjører forbi. Anonymkode: 47e1c...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har noen få personer på snap som har lokasjon eller «reiste» til USA plutselig, men egentlig så er de i Tromsø, så det kan være riv ruskende galt til tider. Anonymkode: e6375...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 Irak skrev (4 timer siden): Jeg har aldri skjønt vitsen med det her snapmap greiene må jeg innrømme... Hva er det egentlig godt for? Stalking. Mora mi bruker det aktivt. Følger med på alle hun kjenner. Sitter og kommenterer til oss andre hvor alle er til en hver tid og prøver å "ta" alle som kommer inn døra med et "Jasså, jeg så du var nede på senteret igjen på tirsdag! Og i går trente du!". Trenger jeg fortelle at hun ikke finner meg på kartet? Det har nærmest ødelagt familieforholdene og blir til store diskusjoner ukentlig. For stakkars henne som har ei datter med hemmeligheter! Anonymkode: 5e678...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Alle slike kart er unøyaktige. De tror feks at man er innom steder man bare har kjørt forbi eller oppholdt seg i nærheten av. Anonymkode: ca1d2...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stalking. Mora mi bruker det aktivt. Følger med på alle hun kjenner. Sitter og kommenterer til oss andre hvor alle er til en hver tid og prøver å "ta" alle som kommer inn døra med et "Jasså, jeg så du var nede på senteret igjen på tirsdag! Og i går trente du!". Trenger jeg fortelle at hun ikke finner meg på kartet? Det har nærmest ødelagt familieforholdene og blir til store diskusjoner ukentlig. For stakkars henne som har ei datter med hemmeligheter! Anonymkode: 5e678...e59 Det kan umulig være bra for henne, eller de hun har rundt seg... Jeg har min bestandig i spøkelsesmodus. Om folk vil ha tak i meg så får dem sende meg en snap, eller ringe tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå