Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er gravid i uke 26 og det siste har formen bare blitt verre. Ikke noe overskudd, litt hode vondt og uvel til tider. 

Jeg er 100% sykemeldt pga bekken. Men dette begynner å bli frustrerende, jeg er andregangs og selv om det tok på sist også, så hadde jeg gode dager med overskudd. De finnes ikke nå. Jeg tar også jern. 

Er det noen med erfaring? Jeg liker ikke å gå til legen i tide og utide, men tror nesten jeg snart ikke har noe valg. 

Anonymkode: ac9bd...d56

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er gravid så skal du ta kontakt FØR ting går langt, for det er ikke bare deg det går ut over. Ta kontakt med lege/jordmor du, de er der for en grunn. 

Anonymkode: e3233...f60

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei! 

Jeg er gravid i uke 26 og det siste har formen bare blitt verre. Ikke noe overskudd, litt hode vondt og uvel til tider. 

Jeg er 100% sykemeldt pga bekken. Men dette begynner å bli frustrerende, jeg er andregangs og selv om det tok på sist også, så hadde jeg gode dager med overskudd. De finnes ikke nå. Jeg tar også jern. 

Er det noen med erfaring? Jeg liker ikke å gå til legen i tide og utide, men tror nesten jeg snart ikke har noe valg. 

Anonymkode: ac9bd...d56

Når er neste kontroll? Hvis det ikke er før i uke 28 ville jeg ringt lege i morra

Skrevet

Viktig å få tatt blodtrykk, urinprøve og noen blodprøver når du føler deg så uvel! Jeg har blitt mye mer kvalm de siste ukene (er også i uke 26) og mye trøtt og sliten, og tok blodprøver og blodtrykk hos legen forrige uke. Venter selv på blodprøvesvar for å se om alt er greit. 

Anonymkode: 4101a...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...