Gå til innhold

Erfaring med Travellink

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen flybilletter fra Oslo til Gdansk. Fikk deretter en Mail fra Travellink at dem ikke var i stand til å behandle reisen og at jeg ikke var belastet, men pengene er tatt fra konto. Er det sånn at dem betaler deg tilbake, eller er dette scam? 

Anonymkode: 00a39...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var nødt til å bruke TravelLink en gang ifm at min reise ble kansellert. Aldri igjen. 

Anonymkode: 605ff...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

at jeg ikke var belastet, men pengene er tatt fra konto. 

Er det bare reservert?

Anonymkode: 9e300...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er det bare reservert?

Anonymkode: 9e300...d8a

Pengene gikk fra reservert til levert i dag

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Var nødt til å bruke TravelLink en gang ifm at min reise ble kansellert. Aldri igjen. 

Anonymkode: 605ff...78f

Fikk du pengene tilbake?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestilte med dem da vi skulle til USA og Mexico i mars 2020. Heldigvis betalte vi med Mastercard, for etter flere mnd med telefoner og klager fikk vi tilbake de 28.000 kr fra dem, ikke fra Travellink. Når er det ikke sikkert du er like uheldig, men mitt råd er å styre unna. Vi klaget også til forbrukerombudet for flyreiser uten at vi kom noen vei med Travellink. Håper likevel det ordner seg!

Anonymkode: b2283...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ligg LANGT unna dette selskapet. Jeg har reist masse i mitt liv og skjelden vært borti noe så forjævlig useriøst. Og de siste par dagene har jeg pratet med flere kompiser som også har hatt dårlige opplevelser. Jeg skulle likt å se hvordan gjengen bak dette nettstedet ser ut. Får følelsen av at de hadde passet bra inn på en eller annen skurkeklubb.

Bruk ALDRI Travellink. Jeg mener det. Uansett. Betal heller litt mer hos noen andre - og det er ikke sikkert det blir noe mer uansett, for jeg tror du kan forvente en "ops, billetten gikk visst akkurat opp i pris" etter at du har lagt inn kortdetaljene og trykket Kjøp.

Jeg har hatt blitt så lei av sånne jævler. De har ingenting i bransjen å gjøre. Nå skal jeg gjøre mitt for at det blir ryddet opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter fortsatt på penger for avlyst Spaniatur under pandemien. Aldri mer!

Anonymkode: 8ea98...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...