Blueberrymuffin Skrevet 9. oktober 2024 #21 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): 150 i Iq, kjører fort , jobber raskt og tenker ut av boksen. Samt drøy humor. Anonymkode: 72fb4...b01 Dette er da ikke egenskaper som er forenelig med å være gal. Det å derimot begå kriminelle handliner, noe denne mannen jo gjør, det er egenskaper som er forenelig med å være gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #22 Del Skrevet 9. oktober 2024 Liten rettelse. Leste teksten igjen og slik jeg tolker det gang nr 2 så har han sluppet ut? Hvis han fortsatt opererer slik så styr unna! Anonymkode: 3a544...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #23 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Min nye kjæreste er dømt for flere økonomiske forhold. Tilsammen i fengsel 4,5 år. Han opererer svært originalt og forholder seg ikke til restriksjoner knyttet til hans virksomhet. Opplever ham som litt gal , men god far og spennende personlighet. Bør jeg være på vakt? Anonymkode: 72fb4...b01 Ny kjæreste, er det en god far for hvem sine barn? Håper det ikke er dine... Men opererer 'svært orginalt', 'litt gal' og 'ikke forholder seg til restriksjoner knyttet til hans virksomhet'. Her tenker jeg det bare er tidsspørsmål før han ryker inn igjen. Han blir sikkert overvåket. Anonymkode: 66280...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #24 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboeren min har vært i fengsel pga økonomisk kriminalitet (5 mnd). Det var nok ikke ment å gjøre det, men gjort er gjort og han vil aldri gjøre det igjen. Det å sitte inne gjør noe med en. Om det «kun» er økonomisk betyr det at man vil treffe på andre som sitter dømt for andre ting. Vold, trusler, voldtekter, pedofili, drap og lignende. Han vil mest sannsynligvis være farget av dette. Med 4,5 år i fengsel betyr det at han tidligst vil være ute etter nesten 3 år. Han vil i tillegg ha erstatningskrav i etterkant. Du vil bli bitter fordi han tar fra deg tiden du kunne hatt til barn eller å være sammen med en likeverdig partner. Du vil bli irritert over å alltid være alene, at du ikke kan ringe til han når du vil, at du alltid må være parat hvis han skal ringe, at du ikke kan besøke han når du vil, men kun når det er avtalt og da kun i et par timer. Han kan havne i fengsel mange timer unna og du setter alt i ditt eget liv på vent. Det er ikke verdt det uansett. Slik du omtaler kjæresten og holdningene vil du angre senere. Anonymkode: 3a544...225 Han er sluppet ut Anonymkode: 72fb4...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 9. oktober 2024 #25 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er sluppet ut Anonymkode: 72fb4...b01 Da mistforsto jeg. Så han har sluppet ut, opptrer fremdeles kriminelt, og du spør om dette er noe å satse på? Hjelp, nå er det jo enda mer opplagt at du bør styre unna. 🚩🚩🚨🚨‼️‼️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #26 Del Skrevet 9. oktober 2024 Høres ut som en Exit-fantasi😂 Anonymkode: 142cf...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #27 Del Skrevet 9. oktober 2024 150 i IQ, men sonet 4,5 år i fengsel for økonomisk snusk? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 06bfb...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå