Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trenger råd… Jeg ble dumpa for litt over en uke siden og ting føles bare helt håpløst ut. Jeg og eksen bodde sammen, hadde en hverdag sammen. Nå føles alt bare helt forferdelig uten han. Han var en person som var veldig glad i å dra ut på byen, og være med «gutta». Jeg følte at byen skulle roe seg ned litt, men det gjorde det ikke. Føles ut som alt er min feil siden jeg ikke lot han gå ut når han ville. Han slo opp med meg på fylla, dro hjem, jeg slengte meg i en taxi og dro etter han. Han sa til meg at jeg og alle tingene mine skulle være borte til da han kom hjem

på søndag. Jeg gjorde det som han sa, men jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det på den måten. Jeg føler jeg aldri har vært en slem person mot han, alt jeg ville var å være med han. Har ikke sett han siden. Han dro ut på byen første helga etter det ble slutt, og det føles ut som han gir faen i meg. Jeg har ikke like mange venner som han, og har egentlig ikke mulighet til å dra ut på byen og ha det gøy som han. Det plager meg. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Jeg elsker jo han fortsatt og har håp om at vi finner tilbake til hverandre, men han sier det ikke er noe håp. Hva skal jeg gjøre… 💔

Anonymkode: e61a9...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles håpløst ut en stund, men husk at du er BARE EN UKE INN I DET.  Slapp av, gi deg selv tid. Kjærlighessorg tar tid. Og det er liten trøst, men du må bare ta tiden til hjelp. Grin, hold deg opptatt med venner/familie/hobby/skold/jobb og prøv så godt du kan å fokusere på deg selv, ikke hva eksen gjør og ikke gjør.

Anonymkode: ba0b1...2a1

• Nyttig 1
Skrevet

Du kommer over det til slutt, men du bør absolutt jobbe med nettverket ditt, det er fryktelig dumt å bli avhengig av andre.

Du kan heller ikke kontrollere andre, jobber du ikke med det så kommer du ikke til å klare å holde på en relasjon.

Anonymkode: b5c67...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...