AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Tenker dere det er normalt at foreldre snakker stygt eller nedsettende om sine barn når de ikke hører på? Eller tror de ikke hører? Min mamma gjør nettop dette. Jeg har overhørt det flere ganger for eksempel via telefon som har lommeringt. Hun er verdens snilleste når vi er sammen , men det hun sier om meg…: det er ganske stygge og sårende ting. Hun sier det bare til min far er jeg ganske sikker på. Når de er alene de to. Jeg er i midten av 30 årene. Jeg kunne aldri klart å si slikt om mine egne barn. Kunne ikke tenke slik engang. Hun gjorde det når jeg var liten også. Men hun visste ikke at jeg hørte det. Anonymkode: d318a...670
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 jeg ville sagt til henne "du liker meg ikke så godt gjør du vel mor siden du sier ting som xxx yy og zzz" og så ventet.. Ikke fall for fristelsen til noen diskusjonom hvordan du kan tro det sv, bare vent og la henne sno seg inn i sitt eget nett.. men vær forberedt på at hun etter det ikke lengre er "verdens snilleste når dere er sammen" etterpå.. Evt la det ligge, du vet jo hvem hun er og forhold deg deretter, eller kutt kontakten - det er ikke så mange andre valg. Anonymkode: f222a...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå