Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 ja,kan det bli for mye?? en dag kan jeg godt spise: -2 skiver med sursild -1 box makrell(gomler rett fra box) -1 box tunfisk med grønnsaker dette er et eksempel.har fokusert på å få i meg nok proteiner i det siste,og da synes jeg disse produktene er greie. men det kan jo være at det blir for mye.eller...?? er ikke overvektig.har gått ned 30 kg.jobber nå med å holde meg der!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Nei, det der er ikke for mye. Men PS! Det høres forferdelig ekkelt ut når noen sier at de spiser slikt rett fra boksen...
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 hehe,nei det er ikke det! bare makrellen jeg gjør det med da...
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Tunfisk er ikke akkurat fet fisk, men heller det motsatte. Dessuten synes jeg fiskeinntaket ditt er FLOTT. Du trenger knapt inntak av omega 3 når du spiser såpass med sild/makrell.
Gjest Fruktfat Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 (endret) (tunfisk rett fra boksen er jo godt, da :kgblunk: ) Endret 24. februar 2006 av Fruktfat
-Fisken- Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Makrell i tomat rett fra boksen, det er godt det!
la_luz Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Du spiser nok ikke for mye fet fisk. Men du skal kasnje vær litt forsiktig med å spsie formye tunfisk for de det har blitt nevnt at denne innholder mye tungmetaller.
Gjest piaf Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Du spiser nok ikke for mye fet fisk. Men du skal kasnje vær litt forsiktig med å spsie formye tunfisk for de det har blitt nevnt at denne innholder mye tungmetaller. ← Dette gjelder jo også annen fet fisk - men må veies opp mot de positive helseeffektene ved å få i seg mye Omega 3 etc. Se feks denne lenken fra Matportalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå