AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #41 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hvordan gikk det? Vi kjøpte nettopp et hus for 1,2 mill under prisantydning. Fra 7 mill til 5,8. Huset hadde ligget siden juni. At noen skulle bli fornærmet ofret vi ikke en tanke på engang! Anonymkode: 38383...ed5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #42 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.53): Jeg har fulgt med på en bolig som har ligget ute i snart 3 mnd nå og for hver mnd har prisen sunket, nå ligger den på 3.2 mil, tidligere eier kjøpte den for 3.3. Den blir ikke solgt og jeg lurer derfor på om det er skambud å gi bud på 2.6? Evt vente og se om prisen synker enda mer? Setter pris på svar Anonymkode: 85f81...4bf Det er ganske frekt ja. Anonymkode: 47905...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #43 Del Skrevet 15. oktober 2024 Vi kjøpte nylig hus for 1 mill under takst. Vi var ikke redde for å fornærme noen. Vi bød det vi kunne, og tenkte det var opp til selgere om de godtar eller ikke. Boligen hadde lite interesse rundt seg og de kunne gjerne satt opp flere visninger og ventet… Anonymkode: 67591...dbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 15. oktober 2024 #44 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.56): Problemet da er at det er flere boliger i området med samme megler og jeg er redd han da oppfatter meg som uprofoesjonell Anonymkode: 85f81...4bf Det er faktisk ikke problemet ditt. Megler gir strengt tatt F ; han er happy nok med at du gir bud. Men selger, kan se det budet og tenke at uansett skal ikke du få tilbudet og ditt bud kan starte en budkrig. Hvis du ikke er EGENTLIG er interesert i DEN boligen, men en bolig i det prisområdet, er det uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #45 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.56): Problemet da er at det er flere boliger i området med samme megler og jeg er redd han da oppfatter meg som uprofoesjonell Anonymkode: 85f81...4bf Er du riktig heldig og selger aksepterer budet ditt, ville i hvert fall jeg gitt blaffen i hva en megler tror om meg når det kommer til hundretusenvis av kroner Anonymkode: 0048f...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #46 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ganske frekt ja. Anonymkode: 47905...41f Er jo bare å takke nei. Anonymkode: 0048f...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 15. oktober 2024 #47 Del Skrevet 15. oktober 2024 Vurder lukket bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #48 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan gikk det? Vi kjøpte nettopp et hus for 1,2 mill under prisantydning. Fra 7 mill til 5,8. Huset hadde ligget siden juni. At noen skulle bli fornærmet ofret vi ikke en tanke på engang! Anonymkode: 38383...ed5 Så heldig! Boligen ligger fortsatt ute, jeg har ikke turt å legge inn bud enda, har vært i kontakt med samme megler ang 2 andre boliger i samme området med lavere pris men fikk ikke de:( Anonymkode: 85f81...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #49 Del Skrevet 15. oktober 2024 Helt klart skambud. Du kan selvsagt prøve. Men 3 måneder er ikke lenge i dagens marked. I tillegg så vil verdiestimatet på boligen du kjøper og området, synke hvis den selges såpass lavt. Kan også være vanskelig å få solgt igjen, så ville vært sikker på at du blir boende en stund. Anonymkode: 3a9fc...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #50 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt klart skambud. Du kan selvsagt prøve. Men 3 måneder er ikke lenge i dagens marked. I tillegg så vil verdiestimatet på boligen du kjøper og området, synke hvis den selges såpass lavt. Kan også være vanskelig å få solgt igjen, så ville vært sikker på at du blir boende en stund. Anonymkode: 3a9fc...967 Jeg spurte megler, de har fått bud på 2,9 som selger har avslått Anonymkode: 85f81...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå