AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Vi har en nyoppusset bolig i funkishus. Alt er hvitt. Jeg kjenner at jeg godt kunne trenge litt hjelp til farger men og til ( eventuelt) gardinvalg og lamper. Men jeg er litt uvillig til å betale skjorta. Vi hadde noen i vårt forrige hjem hun kom og tegnet opp noe jeg ikke hadde bedt om og vips flere tusen kroner ut. Hun kom og med noen nyttige innspill altså. Har noen tips? Når jeg ser på Oslodecor og Eske som begge har styling tjeneste så synes jeg de bruker så mye egne ting. Anonymkode: 3e351...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Spør på noen lokale Facebook grupper om det er noen hobby-stylister som kunne tenke seg å hjelpe deg. Anonymkode: bffa2...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Selvfølgelig bruker de flest mulig ting fra egen butikk. Du må finne en uavhengig interiørkonsulent hvis du ikke liker stilen på ex oslodecor eller eske. Anonymkode: a4976...2c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.08): Har noen tips? Når jeg ser på Oslodecor og Eske som begge har styling tjeneste så synes jeg de bruker så mye egne ting. Anonymkode: 3e351...8e0 Tenkte du at de skulle gi deg stylingtjenester helt gratis og så anbefale møbler og pynt fra andre butikker? Jobber du gratis? Anonymkode: 3dbb1...d2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 Her føler jeg du har litt urealistiske håp TS 😅 Anonymkode: 65f0f...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg lurer på om noen har erfaringer med dette, og kanskje noen å anbefale eller noen ideer. Ønsker ikke å benytte meg av noen som skal selge inn masse egne varer nei, men selvsagt skjønner jeg at folk ikke jobber gratis. Anonymkode: 3e351...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vi hadde boligstyling ved salg en gang, da fikk jeg noen tips når jeg så hvordan de hadde dekorert og plassert møblene. Anonymkode: 80a72...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ville sjekket ut Fargerike. De har bøker med NCS-koder som gjør fargevalg mye enklere. Og tapetprøver, gardinprøver osv. De tilbyr også hjelp til fargevalg/innredning av bolig. Ellers vil jeg anbefale Håndbok i interiør og Håndbok i møblering av Frida Ramstedt. Anonymkode: 90480...883 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det kan være ganske mye jobb å komme med innredningstipes om du skal ha til en hel bolig, spesielt md tanke på lamper og kanskje møbler. Du bør jo sette deg et budsjett på hva du er villig til å betale totalt for hva du ønsker. Jeg er veldig interessert i interiør og god smak( syntes jeg selvsagt selv og får høre det av andre), jeg har brukt myyeee penger på innrede vår bolig. Men har god økonomi, men når jeg har hjulpet noen venninner så går jeg jo for hva de syntes er innenfor av både smak, stil og pris. Jeg har nordisk stil, men bruker en del farger. Personlig liker jeg ikke lyse hjem med stramme møbler og null pynt/farger Om du skal ha hjelp av noen må du jo tenke ut hvilke stil du vil gå for og finne en som kan hjelpe deretter. Men du må regne med det vill koste Anonymkode: e520d...6e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Del Skrevet 12. oktober 2024 Driver selv med styling fargevalg ol, og det er tidkrevende! Derfor koster det litt. Jeg liker å reise til klienten og har ofte lang reisevei. Så må jeg gjøre undersøkelser på hva du liker og misliker, hva du vil endre og hva du vil la bli som det er. Dette tar gjerne noen timer. Så er det etterarbeid. Valg av en lampe er ikke gjort på 15 minutter. Om du ikke vil betale, gjør jobben selv. Anonymkode: 6ad1a...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Driver selv med styling fargevalg ol, og det er tidkrevende! Derfor koster det litt. Jeg liker å reise til klienten og har ofte lang reisevei. Så må jeg gjøre undersøkelser på hva du liker og misliker, hva du vil endre og hva du vil la bli som det er. Dette tar gjerne noen timer. Så er det etterarbeid. Valg av en lampe er ikke gjort på 15 minutter. Om du ikke vil betale, gjør jobben selv. Anonymkode: 6ad1a...963 Dette. Ts, du må.belage deg på å enten betale for jobben som er en stor og tidskrevende jobb, eller gå på pinterest og finne ut av det selv. Anonymkode: 65f0f...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #12 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 12.48): Dette. Ts, du må.belage deg på å enten betale for jobben som er en stor og tidskrevende jobb, eller gå på pinterest og finne ut av det selv. Anonymkode: 65f0f...f2a Ja ser den, tror jeg må finne ut av det selv. Anonymkode: 3e351...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #13 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 12.15): Det kan være ganske mye jobb å komme med innredningstipes om du skal ha til en hel bolig, spesielt md tanke på lamper og kanskje møbler. Du bør jo sette deg et budsjett på hva du er villig til å betale totalt for hva du ønsker. Jeg er veldig interessert i interiør og god smak( syntes jeg selvsagt selv og får høre det av andre), jeg har brukt myyeee penger på innrede vår bolig. Men har god økonomi, men når jeg har hjulpet noen venninner så går jeg jo for hva de syntes er innenfor av både smak, stil og pris. Jeg har nordisk stil, men bruker en del farger. Personlig liker jeg ikke lyse hjem med stramme møbler og null pynt/farger Om du skal ha hjelp av noen må du jo tenke ut hvilke stil du vil gå for og finne en som kan hjelpe deretter. Men du må regne med det vill koste Anonymkode: e520d...6e7 Kan du si litt om hva du legger vekt på når du innreder hjemme, skal farger tas opp igjen i ulike rom? Sånn at det blir en rød tråd i boligen. Hvis man har fliser i gang og kjøkken, er det fint med sånne i terrcotta? Jeg liker nordiskstil og gjerne litt retro. Eller blir det for spesielt? Ønsker at huset skal være lettsolgt men med personlighet Anonymkode: 3e351...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #14 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du si litt om hva du legger vekt på når du innreder hjemme, skal farger tas opp igjen i ulike rom? Sånn at det blir en rød tråd i boligen. Hvis man har fliser i gang og kjøkken, er det fint med sånne i terrcotta? Jeg liker nordiskstil og gjerne litt retro. Eller blir det for spesielt? Ønsker at huset skal være lettsolgt men med personlighet Anonymkode: 3e351...8e0 Kan hun jobbe gratis for deg, mener du? Anonymkode: 3dbb1...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan hun jobbe gratis for deg, mener du? Anonymkode: 3dbb1...d2b Nå er vel dette et disusjonsforum, og alle kan svare. Du også🥰Jeg er interesert i meninger Anonymkode: 3e351...8e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #16 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ikke den du spør, men: Jeg personlig er veldig glad i terakotta, men hvis du vil ha et lettsolgt hus ville jeg ikke valgt det. Anonymkode: 48196...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #17 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du si litt om hva du legger vekt på når du innreder hjemme, skal farger tas opp igjen i ulike rom? Sånn at det blir en rød tråd i boligen. Hvis man har fliser i gang og kjøkken, er det fint med sånne i terrcotta? Jeg liker nordiskstil og gjerne litt retro. Eller blir det for spesielt? Ønsker at huset skal være lettsolgt men med personlighet Anonymkode: 3e351...8e0 Alle rommene "matcher" om du kan si det slik, møblene går i en stil, det er lyse eikemøbler av god kvalitet, så stue, spisestue og kjøkken glir godt over i hverandre. Jeg personlig liker ikke terracotta, og heller ikke retro. Men er heller ikke mot minimalsisitsk. Vi bruker mye penger på lamper, belysning er viktig. På sommeren hav vi lyse gardiner, mot høst og vinter har vi velur gardiner og puter i matchende farger. Puter i flere farger, men match. Må være lunt. Skal du ha retro så bør du ha det gjennomført, det kan væfre fint om det er gjennomført. Om du tenker på salg, tror jeg ikke det er mange som liker fliser på kjøkkengulvet, og da ikke terracotta om du skulle velge det. Fliser i gang kan sikkert være lurt om du har barn, men ikke noe fan av det. Anonymkode: e520d...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ikke legg fliser på kjøkkenet. Det er hardt å stå og gå på, og alt knuses om du mister noe på gulvet. Anonymkode: a3743...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #19 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.08): Vi har en nyoppusset bolig i funkishus. Alt er hvitt. Jeg kjenner at jeg godt kunne trenge litt hjelp til farger men og til ( eventuelt) gardinvalg og lamper. Men jeg er litt uvillig til å betale skjorta. Vi hadde noen i vårt forrige hjem hun kom og tegnet opp noe jeg ikke hadde bedt om og vips flere tusen kroner ut. Hun kom og med noen nyttige innspill altså. Har noen tips? Når jeg ser på Oslodecor og Eske som begge har styling tjeneste så synes jeg de bruker så mye egne ting. Anonymkode: 3e351...8e0 Ikke kast penger ut vinduet. Ikea har noe sånn interiørplanlegging greier, husker ikke om det var gratis eller kostet kanskje 500 kr. Da kan du få gode enkle tips til fargevalg og interiør. Ellers kan jeg slå et slag for å bruke en venn eller familiemedlem med kreative evner. Jeg har innredet flere boliger selv og jeg elsker det, folk tror det har vært interiørdesigner på besøk men det har bare vært meg. Jobber med noe helt annet til daglig. Anonymkode: 29895...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #20 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle rommene "matcher" om du kan si det slik, møblene går i en stil, det er lyse eikemøbler av god kvalitet, så stue, spisestue og kjøkken glir godt over i hverandre. Jeg personlig liker ikke terracotta, og heller ikke retro. Men er heller ikke mot minimalsisitsk. Vi bruker mye penger på lamper, belysning er viktig. På sommeren hav vi lyse gardiner, mot høst og vinter har vi velur gardiner og puter i matchende farger. Puter i flere farger, men match. Må være lunt. Skal du ha retro så bør du ha det gjennomført, det kan væfre fint om det er gjennomført. Om du tenker på salg, tror jeg ikke det er mange som liker fliser på kjøkkengulvet, og da ikke terracotta om du skulle velge det. Fliser i gang kan sikkert være lurt om du har barn, men ikke noe fan av det. Anonymkode: e520d...6e7 Takk for svar. det er mannen her som vil ha fliser i gang og kjøkken og de legger og ved siden av hverandre så det hadde vært naturlig med likt. Jeg har og lyse eikemøbler, y-stoler osv. Liker og litt retrostil og nordisk minimalisme. Nei jeg er og redd for at rødbrune fliser ikke er det de fleste liker. Anonymkode: 3e351...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå