Gå til innhold

Sier du til folk at du er på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 11.42):

Jeg er bare så nysgjerrig på hvem alle folkene på kvinneguiden er. Hvor mange her er ufør, akademiske, ensomme, samfunnsengasjert, kjeder seg i livet, osv.

Samtidig lurer jeg på om du er ærlig til folk i din omgangskrets at du er inne her? Eller gjør du som meg det i det skjulte? 🤭 Hadde altså blitt så mobbet/ertet om noen i min omgangskrets visste at jeg var her inne. 

Hva med deg? Er du åpen om det? 

Anonymkode: 34d11...3a6

Jeg er åpen om det da det ikke er noen grunn å ha det som en hemmelighet akkurat. Ikke flaut heller føler jeg. Jeg er fulltidsstudent og tilkallingsvikar som sykepleier i psykiatrien itillegg. Bor alene med 2 barneskolebarn 50% av tiden. Bruker ikke tiktok/tinder/insta mm da jeg synes det er dårlig bruk av energien min og gir meg nada. Men jeg liker meg litt på forum som KG når det passer. Er politisk engasjert og rekker sjelden å kjeder meg særlig😅 Jeg har godt av å kjede meg litt for å si det sånn. Har visst også en bror her inne som liker å trolle litt😂 Så er tydeligvis et av flere familietrekk å henge på slike sider som dette 😅 Vår måte å være litt sosial og komme med meningsytringer på kanskje eller sjekke pulsen ang diverse som skjer rundt om. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.47):

Mye mer utviklende å delta på reelle diskuskjoner, ansikt til ansikt og argumentere med ekte mennesker.
Når man gjemmer seg bak anonymitet og nicks kommer også usaklighetene, kompetanseløsheten og overdrivelsene som man ikke behøver å stå til ansvar for.

Men et greit forum å hente inspirasjon og perspektiver fra….

Anonymkode: 1d76f...edf

Absolutt , men man er ikke alltid ansikt til ansikt. 
ja, det er greit og se hva som rører seg utenfor egen omgangskrets selv om må ta mye med en klype salt. Som jeg skrev i kommentaren over, jeg skjuler ikke at jeg er på kg, og kjenner flere andre som er på kg, så vi diskuterer ( eller ler av ) noen av diskusjonene her. 

Anonymkode: 3525b...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Har faktisk møtt 4 stykk her inne tilfeldig. Til dem har jeg sagt det. Selvsagt etter jeg var kar om å si mitt virkelige navn! En av dem ble samboer med meg før jeg visste hvem hu er her inne. Vedkommende har fått så øra flagra her inne selv etter vi ble ihopes! Lite visste jeg det. Det beviser jo godt hvor forskjellige folk er her inne kontra irl. Dæven

Note to self: shut up about it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjuler jeg ikke. Er 54 og i full jobb. 2 voksne barn, flere gode venner og har kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...