Gå til innhold

Sier du til folk at du er på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KG er min guilty pleasure. Kommer ikke til å fortelle noen at jeg bruker tid her inne. Så ja, synes det er flaut. Har ikke kjent igjen noen her inne, men bruker ikke så mye tid her, så om jeg var mer aktiv og fulgte bedre med på ulike brukere kan det hende jeg hadde kjent noen igjen 🤷‍♀️

Anonymkode: af002...76f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

KG er min guilty pleasure. Kommer ikke til å fortelle noen at jeg bruker tid her inne. Så ja, synes det er flaut. Har ikke kjent igjen noen her inne, men bruker ikke så mye tid her, så om jeg var mer aktiv og fulgte bedre med på ulike brukere kan det hende jeg hadde kjent noen igjen 🤷‍♀️

Man må anta at de fleste historiene på KG er anonymisert i detaljene, omskrevet eller rent oppspinn.
Ser derfor ikke noe poeng å gjenkjenne eller bli gjenkjent.
Men som tidligere nevnt et ok sted å hente inspirasjon, menneskekunnskap, interessante temaer eller en god latter fra.

Anonymkode: 1d76f...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Nå har det aldri  vært et tema,  men om noen hadde spurt så hadde jeg sagt nei 😅

Men hvordan kan du lyve om det? Du er jo her hver gang jeg logger på så du må jo bruke hele fritiden din her? 

Anonymkode: 5b313...8ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en doktorgrad og jobber i akademia, og henger her av og til for å få noe lett underholdning🙃 Sier det ikke til noen, men av og til så kan jeg kjenne igjen diskusjoner og argument i lunsjpausen på jobb…..så jeg har nok flere kollegaer her inne😄

Anonymkode: beb9c...c25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier i blant å referere til KG om det er et eller annet tema som jeg synes er interessant som har blitt diskutert. Jeg er for gammel til å bry meg om folk synes det er flaut å lese på KG. Men brukernavnet mitt trenger de ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden har aldri komt opp i en samtale med noen. 

Eneste som vet at jeg er her, er samboer. Da kun fordi han bor med meg og ser hva jeg har oppe på pc skjermen.

Anonymkode: 570fc...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe nei🫣

Anonymkode: 86833...4ef

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er trådstarter, kjenner meg veldig igjen 😆 Tror det handler om hvem man omgås med. Kan ikke se for meg at noen av mine kolleger eller venner er her inne jeg. Men hvem vet, kanskje det er flere i min omgangskrets som også er inne her som «guilty pleasure». Jeg hadde virkelig syntes det var flaut om det kom ut på noen måte 😂

Anonymkode: 34d11...3a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet opp, og jeg har ikke benektet det. Men det er vel blandt nær familie da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, nei. Dette er virkelig en hemmelighet jeg egentlig skammer meg over litt. 

Tror mange ville blitt overrasket over at noen med min utdanning og yrke var her. 

Eller kanskje vi alle er her 😄😄

Anonymkode: 7ff5b...0de

Det samme sier jeg 😁Er her når jeg kjeder meg. Men jeg svarer hyggelig når jeg kommenterer. 

Anonymkode: 5aff9...7f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke forum jeg bruker på nett har aldri vært en aktuell samtale med noen. Men skulle noen lure er jeg ikke det spor redd for å si at jeg er her. Det er jo et tidsfordriv som jeg ikke synes er noe bedre eller verre enn å game, surfe, glane på SoMe eller en eller annen serie på TV.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har skrevet på Tinderprofilen min at min store hobby er å sitte på KG. ^^ menn blir imponerte, kan man vel si. Endelig en dyp dame, kan de fortelle. 

Anonymkode: 2cc01...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri innrømmet at jeg har en profil her. Men at jeg leser her for moro skyld, det kunne jeg vært ærlig på.

Jeg er ufør og kjeder meg en del, da er det kjekt med litt underholdning på KG. I tillegg kan det være gode tips om litt av hvert å få med seg innom.

Anonymkode: d7475...8d0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde aldri innrømmet at jeg har en profil her. Men at jeg leser her for moro skyld, det kunne jeg vært ærlig på.

Jeg er ufør og kjeder meg en del, da er det kjekt med litt underholdning på KG. I tillegg kan det være gode tips om litt av hvert å få med seg innom.

*innom = innimellom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri sagt til noen.

Anonymkode: c253a...2d3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, absolutt ikke. Dette er min stygge lille hemmelighet. 

Familien vet da. De låste seg inn i leiligheten min bak min rygg, snoket på pc'en og så brukernavnet. Jeg mistenker at mamma er her å leser. Så jeg er veldig forsiktig med hva jeg skriver nå. Jeg tror ei venninne er her, vet ikke hvor aktiv hun er men hun har sendt meg et par tråder. Men hun kan ha funnet dem på facebook. Aldri fortalt hun at jeg er, og har ingen planer om det heller. 

Anonymkode: 0989f...bf0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor haren og Hoppetaujenta hopper rundt på nett, det blir mellom oss. Jeg er en veldig privat type. :ninja: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen om at jeg leser CBE-tråden, for den ER SÅ MORSOM 🤣. Men forteller ikke at jeg ellers henger på kvinneguiden, nei.
Jeg er i 30-årenene, har høyere utdanning, fast jobb, famile, mange venner og et dyrt hus. S
å nei, jeg er ikke den stereotype uføretrygdede kjerringen.  Jeg liker å diskutere på facebook også, men der går man under fullt navn, så det begrenser seg veldig. Her inne kan jeg si det jeg mener ufiltrert. Og synes det er så mange artige og interessante problemstillinger og diskusjoner. selv om nivået kan bli lavt iblandt.  Mange er ufine, ureflekterte og unyanserte her inne, desverre. Men mange har interessante perspektiv å komme med. 

Anonymkode: 33ff9...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...