Gå til innhold

Sier du til folk at du er på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så nysgjerrig på hvem alle folkene på kvinneguiden er. Hvor mange her er ufør, akademiske, ensomme, samfunnsengasjert, kjeder seg i livet, osv.

Samtidig lurer jeg på om du er ærlig til folk i din omgangskrets at du er inne her? Eller gjør du som meg det i det skjulte? 🤭 Hadde altså blitt så mobbet/ertet om noen i min omgangskrets visste at jeg var her inne. 

Hva med deg? Er du åpen om det? 

Anonymkode: 34d11...3a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier det om det passer seg. Sier det er artig tidsfordriv, mye gøy lesing Også ler vi litt av det. Er sykepleier, slutten av 20 årene.

Anonymkode: 219ca...bfc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen om at jeg er her inne, og grunnen til det. Brukeren min gir jeg ikke uten videre. Bare om jeg tror det kan være litt nyttig på en måte, ellers så burde ikke det ha så mye å si. Nå er jo jeg dame, så for min del så er det ikke så mange som har sagt så mye på det. Har så langt bare fått positive tilbakemeldinger på at det er bra jeg engasjerer meg, i det som er viktig for meg 💕

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det aldri  vært et tema,  men om noen hadde spurt så hadde jeg sagt nei 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe problem med å si at jeg er her inne, og ingen har mobbet meg enda... Tror faktisk ikke folk bryr seg så hardt, og jeg bryr meg hvert fall ikke om folk vet det eller ei. 

Anonymkode: 580cb...80c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en håndfull betrodde som vet, men stort sett er det hysj. :plystrer:

Anonymkode: fc3cb...4a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ærru gærn, men har kjent igjen et par stk her inne og vet nå mer om dem enn jeg er komfortabel med. I tillegg husker jeg en tilstelning hvor en av damene snakket om godtesnop. Det ble møtt med pinlig stillhet, ingen ville tydeligvis røpe at de visste hva det handlet om 😛 Så i realiteten er nok en stor andel av mine bekjente her, noen er bare bedre enn andre på å skjule seg.

Anonymkode: 20f61...f8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noen grunn for å fortelle folk om hvilke sider jeg åpner på nettet, og heller ikke hvem jeg kjenner som kunne ha noen interesse av å vite det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe noen stor hemmelighet at jeg har startet en tangenttråd her i forumet, og skriver i eventyret om Pingu og vennene hans - som i sin tid begynte i pingvintråden, så mitt nærvær på Kvinneguiden burde være godt kjent.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: 43dae...5c0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Jeg bruker ikke å sitte og snakke med folk om hvilke nettsider jeg er inne på?

Anonymkode: e9641...ec4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du? Jeg bruker ikke å sitte og snakke med folk om hvilke nettsider jeg er inne på?

Det gjør jeg, det kan jo komme opp ting som "hvilken hotellnettside foretrekker du?" - et naturlig spørsmål siden jeg reiser mye. Eller "hvilken nettavis liker du best". Da svarer jeg gjerne. Men kommer det opp noe om forum svarer jeg nok tripadvisor (sant) og diskusjon.no (usant). 

Anonymkode: 20f61...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg leser noe dritmorsomt på KG som er relevant for en samtale eller bare noe å nevne så kan det ha hendt.

Anonymkode: fc3cb...4a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei. Dette er virkelig en hemmelighet jeg egentlig skammer meg over litt. 

Tror mange ville blitt overrasket over at noen med min utdanning og yrke var her. 

Eller kanskje vi alle er her 😄😄

Anonymkode: 7ff5b...0de

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er bare så nysgjerrig på hvem alle folkene på kvinneguiden er. Hvor mange her er ufør, akademiske, ensomme, samfunnsengasjert, kjeder seg i livet, osv.

Samtidig lurer jeg på om du er ærlig til folk i din omgangskrets at du er inne her? Eller gjør du som meg det i det skjulte? 🤭 Hadde altså blitt så mobbet/ertet om noen i min omgangskrets visste at jeg var her inne. 

Jeg er samfunnsengasjert og har moro av å se hva som «rører seg» blant hovedsaklig uerfarne ungdommer, uføretrygdede, offentlig ansatte og de middelaldrende med sunt folkevett i behold, men skryter ikke av å delta på KG.
Til det er forumet altfor overfladisk, belastet og stigmatiserende.

Anonymkode: 1d76f...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det så flaut å være på kg? 
er jo sosiale medier på lik linje som Facebook, Instagram, threads, X osv.. 

Jeg er 32 og masterstudent. 

Anonymkode: 5e671...4f5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg her åpen om. I tillegg er det noe av det som blir diskutert her, jeg har lyst til og diskutere med « ekte mennesker». Jeg vil si at her er der uføre, akademiske, ensomme , samfunnsengasjerte og folk som kjeder seg i livet ja. 

om jeg blir mobbet i min omgangskrets, det driter jeg i. Av de jeg vet er aktive her som jeg diskutere kg med er to kollegaer, og 4 venninner ( en uføretrygdet frisør , en historiker/ forfatter, en pedagog og en økonomisk rådgiver  på nav) samt søsteren min . 

Anonymkode: 3525b...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha, nei. Dette er virkelig en hemmelighet jeg egentlig skammer meg over litt. 

Tror mange ville blitt overrasket over at noen med min utdanning og yrke var her. 

Eller kanskje vi alle er her 😄😄

Anonymkode: 7ff5b...0de

Tviler veldig på at jeg ville bli overrasket. 
så trist at du skammer deg . Ja, mye mulig kollegaene dine er her og. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor er det så flaut å være på kg? 
er jo sosiale medier på lik linje som Facebook, Instagram, threads, X osv.. 

Jeg er 32 og masterstudent. 

Anonymkode: 5e671...4f5

Synes ikke kg er et sosial medie på linje med de du sammenligner med, det er et diskusjonsforum. 
aner ikke hvorfor det skulle være flaut og være her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes ikke kg er et sosial medie på linje med de du sammenligner med, det er et diskusjonsforum. 
aner ikke hvorfor det skulle være flaut og være her. 

Mye mer utviklende å delta på reelle diskuskjoner, ansikt til ansikt og argumentere med ekte mennesker.
Når man gjemmer seg bak anonymitet og nicks kommer også usaklighetene, kompetanseløsheten og overdrivelsene som man ikke behøver å stå til ansvar for.

Men et greit forum å hente inspirasjon og perspektiver fra….

Anonymkode: 1d76f...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...