AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Hei. Hva ville du gjort hvis du hadde gående en konflikt med en nærstående og denne hadde bursdag omgående? Hadde i utgangspunkt tenkt en dyr gave med verdi rundt 1500kr men på grunn av konflikt vurderer jeg å gå ned 500kr. Hva hadde vært rett for deg? Anonymkode: 49a0b...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober Hadde ikke gitt noenting. Anonymkode: cfd7b...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde ikke gitt noenting. Anonymkode: cfd7b...f2b Det er en rund dag. Anonymkode: 49a0b...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Enten gir du gave eller så lar du være. Gir du gave gir du det du har lyst til å gi som passer mottaker, å gå ned i pris kun fordi du er sur er bare pinlig. Anonymkode: 4ab80...67e 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Gi det du pleier. Anonymkode: 5e69d...558 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Man har sjeldent noe å tape på å "be the bigger person". (jeg har rund dag straks, men er ikke i konflikt med noen som jeg vet om - men just in case, så råder jeg deg til å gi fin-fin gave!) 😛 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober Tenker det kommer litt an på opprinnelig relasjon og om dette er noe som kan fikses? Altså er konflikten for en periode, at dere en dag ordner opp i dette? I såfall hadde jeg nok gitt vanlig gave. Er det midt i et brudd så hadde jeg gitt en mindre gave. Selv bryter jeg med noen for tiden, og da vedkommende hadde bursdag nå så må jeg være ærlig å si at jeg kjøpte en rimeligere gave. Hadde ikke lyst til å gi noen gave, for menneske har utsatt meg for så mye vondt og ødelagt så mye av livet mitt. Likevel ga jeg en liten ting fordi vedkommende ikke skulle ha noe å «ta meg på». Vi kommer nok aldri til å kunne ordne opp, det har gått for langt. Anonymkode: 0371b...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober Kommer jo helt an på konflikten og hvor nær du er personen. Anonymkode: 280ab...ace 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober Syns det kommer an på konflikten Anonymkode: d079a...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 9. oktober #10 Del Skrevet 9. oktober Da gir du et komplett upersonlig gavekort på det vanlige beløpet du ellers ville brukt. Da kan ingen klage, og du har ikke brukt energi på å finne på noe personlig vedkommende blir glad for. Hvis det ikke betyr noe hva vedkommende eller andre synes fordi relasjonen skal avsluttes, kan man godt la være å gi gave. Men da tydeliggjør man at noe er alvorlig galt på en veldig konkret måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #11 Del Skrevet 9. oktober Dersom det er en virkelig konflikt så ville jeg ikke gitt noe. Og jeg tror ikke mottaker heller vil ønske å få gave. Ville du hatt glede av en gave du er i konflikt med? Jeg tror jeg bare ville kastet gaven i søpla hvis jeg synes giveren er en drittsekk. Anonymkode: a3fd0...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 9. oktober #12 Del Skrevet 9. oktober MollyJones skrev (10 timer siden): Man har sjeldent noe å tape på å "be the bigger person". Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #13 Del Skrevet 10. oktober Hva med et kort da? Det er oppmerksomhet nok, man trenger ikke gi dyre gaver fordi det er rundt tall, og spesielt ikke i en konflikt. Jeg tenker at selv om du er the nigger man, og gir gave, kan vedkommende være smålig å gi bort/selge gaven og da blir det mer utrivelig. Anonymkode: 87b18...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 15. oktober #14 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 11.34): Hei. Hva ville du gjort hvis du hadde gående en konflikt med en nærstående og denne hadde bursdag omgående? Hadde i utgangspunkt tenkt en dyr gave med verdi rundt 1500kr men på grunn av konflikt vurderer jeg å gå ned 500kr. Hva hadde vært rett for deg? Anonymkode: 49a0b...cb8 Hvis jeg hadde ønsket å beholde vennskapet, så hadde jeg nok gitt gaven til 1500,- Hva gjelder konflikten? Er jo forskjell på om ene har sagt noe ufølsomt, eller om den ene har ligget med partneren til den andre🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #15 Del Skrevet 15. oktober Kommer an på konflikten og hvem i familien det er. Anonymkode: 9aafc...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #16 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 12.41): Hva med et kort da? Det er oppmerksomhet nok, man trenger ikke gi dyre gaver fordi det er rundt tall, og spesielt ikke i en konflikt. Jeg tenker at selv om du er the nigger man, og gir gave, kan vedkommende være smålig å gi bort/selge gaven og da blir det mer utrivelig. Anonymkode: 87b18...a45 Hehe huff for en skrivefeil her. Ts, jeg hadde nok avklart relasjonen mellom dere før bursdagen. Skal dere fortsette å være uvenner? Da er jo vennskapet over. Anonymkode: 28b40...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå