AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Lever meg inn i en av mine beste fantasier og hygger meg, kommer som et uvær hver eneste gang. Jeg har aldri hatt så intense orgasmer som nå når jeg har vært singel i en del år. Har lært meg selv å kjenne bedre og spesielt når det kommer til fantasier. Vet hva jeg tenner skikkelig på osv. Bruker vibrator og det er bare helt magisk. Men hvorfor er det slik, er det sånn med de også at orgasmene er best alene? Når jeg er alene så slapper jeg 100% av, det klarer jeg ikke sammen med en partner. Vet ikke hvor lenge denne orgasmen varte men var lenge altså. Føler meg bra nå og glad. 😊 K28 Anonymkode: fcbc4...6ab 4 3
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Så bra at du har det så godt med deg selv. Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din. Å klare å gi seg selv så gode orgasmer er gull verdt 💛. Jeg lever meg også totalt inn i fantasiens verden. Forsvinner inn i en slags boble på en måte. Det er helt fantastisk 😍. Vil tippe at det er siden du slapper så godt av. Da kan ofte orgasmene komme som perler på ei snor. Det kan jeg merke.... Det er så godt at det føles orgasmisk ut hele tiden, finalen er bare en bonus 😉. Nyt det! 🥳🥳🥳 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Derfor det er så mange single kvinner? Hvorfor skal godt voksne kvinner stresse med å finne seg elskere da? Anonymkode: 08b38...665 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Nei. Jeg kommer fortest alene (mye raskere) , men BEST sammen med partner, de orgasmene "han gir meg" er sterkere og varer lengre. Anonymkode: 616d7...9ad 5
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 Samme her enklest alene er da en virkelig slapper av. Mange herrens år siden jeg klarte det med en mann. Og single i 15 år😊. Menn er for lek og kroppskontakt for det meste. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 Ja det er best og lettest alene.Hva kan en mann bidra med? Anonymkode: db39a...4ea 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Skrevet 9. oktober 2024 Jepp, kommer alltid når det er kun meg selv. En mann kan aldri måle seg. En elsker er ikke aktuelt. Anonymkode: 442ba...f98 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er best og lettest alene.Hva kan en mann bidra med? Anonymkode: db39a...4ea frustrasjon? Anonymkode: 442ba...f98 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er best og lettest alene.Hva kan en mann bidra med? Anonymkode: db39a...4ea Det er sant. Du kan velge størrelse og form alt etter humøret. Vibrering i tillegg. Ikke noe å lure på. Kjør på! Anonymkode: 08b38...665 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #10 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lever meg inn i en av mine beste fantasier og hygger meg, kommer som et uvær hver eneste gang. Jeg har aldri hatt så intense orgasmer som nå når jeg har vært singel i en del år. Har lært meg selv å kjenne bedre og spesielt når det kommer til fantasier. Vet hva jeg tenner skikkelig på osv. Bruker vibrator og det er bare helt magisk. Men hvorfor er det slik, er det sånn med de også at orgasmene er best alene? Når jeg er alene så slapper jeg 100% av, det klarer jeg ikke sammen med en partner. Vet ikke hvor lenge denne orgasmen varte men var lenge altså. Føler meg bra nå og glad. 😊 K28 Anonymkode: fcbc4...6ab Så deilig for deg 🥰 hvilken vibrator liker du best? Jeg kjøpte nettopp en ny fra nytelse som var sykt skuff. Tenkte for meg selv herregud, får noen orgasme av denne pusingen her 🙈 sikkert noe galt med klitten min 😅 Jeg liker godt orgasmene jeg får på egenhånd, men har aldri likt å fingre. Kommer liksom ikke i mål. Men mannen min er en fantastisk elsker, og han gir meg vaginal orgasme som brer seg fra mitt indre til fingerspissene og tærne.. en helt annen type orgasme 😇 foretrekker den med mannen fordi jeg elsker å ha sex med han. Anonymkode: 9370e...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så deilig for deg 🥰 hvilken vibrator liker du best? Jeg kjøpte nettopp en ny fra nytelse som var sykt skuff. Tenkte for meg selv herregud, får noen orgasme av denne pusingen her 🙈 sikkert noe galt med klitten min 😅 Jeg liker godt orgasmene jeg får på egenhånd, men har aldri likt å fingre. Kommer liksom ikke i mål. Men mannen min er en fantastisk elsker, og han gir meg vaginal orgasme som brer seg fra mitt indre til fingerspissene og tærne.. en helt annen type orgasme 😇 foretrekker den med mannen fordi jeg elsker å ha sex med han. Anonymkode: 9370e...bb1 Som med alt annet,- ingen regel uten unntak, så grattis til deg med gubben. Anonymkode: 08b38...665
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #12 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det er best og lettest alene.Hva kan en mann bidra med? Anonymkode: db39a...4ea Hudkontakt, berøring, kyssing, en varm kuk, deilig myk tunge for å nevne noe 😉. Helt greit å onanere. Likevel kan det ikke måle seg med å ha sex. Ikke i min bok i allefall. Så er det noe med det å gi nytelse til han, og fokusere på han. Jeg kan bli litt lei av meg selv innimellom, selv om jeg trives godt i mitt eget selskap sånn sett. Onani kan bli litt ensformig og kjedelig i lengden uansett hvor godt det er... 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Skrevet 9. oktober 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Hudkontakt, berøring, kyssing, en varm kuk, deilig myk tunge for å nevne noe 😉. Helt greit å onanere. Likevel kan det ikke måle seg med å ha sex. Ikke i min bok i allefall. Så er det noe med det å gi nytelse til han, og fokusere på han. Jeg kan bli litt lei av meg selv innimellom, selv om jeg trives godt i mitt eget selskap sånn sett. Onani kan bli litt ensformig og kjedelig i lengden uansett hvor godt det er... Helt uenig. Og helt uten konflikter og mas. Anonymkode: 08b38...665 3 1
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #14 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt uenig. Og helt uten konflikter og mas. Anonymkode: 08b38...665 Du om det. Jeg trenger å kjenne kroppen hans inntil min. Er lite som kan måle seg med det. Er det mye konflikter og mas så er det feil mann vil jeg påstå.... Skjønner hva du mener... Er heller alene, enn med feil mann for meg... 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #15 Skrevet 9. oktober 2024 De beste orgasmene jeg har opplevd i livet har jeg gitt meg selv alene. Jeg sier likevel ja takk begge deler og koser meg både med mannen min og alene. Begge deler er herlig! Anonymkode: 5865b...d77
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #16 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De beste orgasmene jeg har opplevd i livet har jeg gitt meg selv alene. Jeg sier likevel ja takk begge deler og koser meg både med mannen min og alene. Begge deler er herlig! Anonymkode: 5865b...d77 Skjer det sammen med mannen, eller når han er på jobb/ikke hjemme? Anonymkode: 08b38...665
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #17 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg kommer mye lettere alene, og det å onanere har mye fint for seg. Men, de desidert beste orgasmene har jeg hatt sammen med kjæresten! Jeg bruker samme vibrator når vi har sex som når jeg er alene, men orgasmene kan likevel til tider være ti ganger bedre sammen med ham. Og litt på siden av temaet, men selv når vi har sex og jeg ikke orker å prøve å komme, så koser jeg med sexen. Så jeg kjenner meg ikke igjen i denne "hva trenger man menn til?"-tonen som flere har i denne tråden. Nærhet, berøring og intimitet med en man elsker (eventuelt bare er veldig tiltrukket av) er for meg noe magisk i seg selv. (Hilsen kvinne i 30-åra.) Anonymkode: a8477...729 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #18 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjer det sammen med mannen, eller når han er på jobb/ikke hjemme? Anonymkode: 08b38...665 Hvis du er så nysgjerrig: De beste orgasmene kom da jeg var gravid og alene hjemme. Hadde sikkert noe å gjøre med det konstante trykket fra innsiden av kroppen. Når jeg koser med meg selv koser jeg meg alene. Enten mens han er borte, eller hvis han sover (i samme seng) og jeg er for kåt til å sove men vet han ikke kan vekkes. Det er gøy å kose seg alene. I tillegg kan man ha fantasier som er flotte som fantasier, men ikke så bra i virkeligheten. Må likevel si at jeg har det helt herlig når vi koser oss sammen, skulle bare gjerne hatt litt mer og oftere. Anonymkode: 5865b...d77
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #19 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du er så nysgjerrig: De beste orgasmene kom da jeg var gravid og alene hjemme. Hadde sikkert noe å gjøre med det konstante trykket fra innsiden av kroppen. Når jeg koser med meg selv koser jeg meg alene. Enten mens han er borte, eller hvis han sover (i samme seng) og jeg er for kåt til å sove men vet han ikke kan vekkes. Det er gøy å kose seg alene. I tillegg kan man ha fantasier som er flotte som fantasier, men ikke så bra i virkeligheten. Må likevel si at jeg har det helt herlig når vi koser oss sammen, skulle bare gjerne hatt litt mer og oftere. Anonymkode: 5865b...d77 Nå var "nysgjerrigheten" knyttet til om han ikke visste om når du kosa deg. Han blir ikke litt sjalu hvis han får vite at du hadde/har beste orgasmen alene? Har hørt om flere som blir det, nemlig. Anonymkode: 08b38...665
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #20 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvis du er så nysgjerrig: De beste orgasmene kom da jeg var gravid og alene hjemme. Hadde sikkert noe å gjøre med det konstante trykket fra innsiden av kroppen. Når jeg koser med meg selv koser jeg meg alene. Enten mens han er borte, eller hvis han sover (i samme seng) og jeg er for kåt til å sove men vet han ikke kan vekkes. Det er gøy å kose seg alene. I tillegg kan man ha fantasier som er flotte som fantasier, men ikke så bra i virkeligheten. Må likevel si at jeg har det helt herlig når vi koser oss sammen, skulle bare gjerne hatt litt mer og oftere. Anonymkode: 5865b...d77 Hvordan klarer du lydløse orgasmer ved siden av kjæresten? Anonymkode: 5be85...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå