Gå til innhold

Er det noe ekstra sexy/deilig med høye menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det er mer sexy? La oss si en høyde på 192 cm, fremfor en kar på 175 cm. Er høyde ekstra deilig?

Anonymkode: 25776...505

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe hverken eller for meg. Er han høy så må jeg stå på en krakk for å rekke opp, eller stå i trappetrinnet 😂

Tenker ikke så mye over selve høyden i seg selv...Bare evt hvordan jeg skal komme meg opp dit for å klare å kysse han 😂🙃

Heldigvis så finnes det en løsning på det meste 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke sånn at jo høyere jo bedre. 

Jeg liker brede skuldre og skjegg. At mannen er sterk og ser maskulin ut. Spiller ingen rolle om han er 170 eller 190. Kjekk mann er kjekk mann. 

Anonymkode: 3b4dd...52b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun sa, du er den laveste, men Herregud du er den største.

Long Fellow Deed.

Anonymkode: 6e1c1...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker nok menn rundt 185. Jeg syns litt høyde er super hot, men hvis de blir alt for høye ser det bare dumt ut ved siden av meg på 165.

Anonymkode: e5f85...554

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, er ikke sånn at jo høyere jo bedre. 

Jeg liker brede skuldre og skjegg. At mannen er sterk og ser maskulin ut. Spiller ingen rolle om han er 170 eller 190. Kjekk mann er kjekk mann. 

170 menn finnes ikke maskuline, sorry.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 164. Syns alt over 185cm er for høyt for meg. Men rent biologisk er det noe super-maskulint med veldig høye menn.

Anonymkode: 0a0d7...183

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En høy mann virker mer...mannlig. Mer sterk. De to tingene i seg selv er sexy. Derfor synes jeg høyde er sexy.

Anonymkode: dccd4...e8a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Aldri vært tiltrukket av høyde. Er 174 og samme høyde som mannen. Finnes ikke noe feminint med han😅

Anonymkode: 7234c...165

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke menn under 170 er maskulint, de nærmer seg min høyde og det liker jeg ikke. Jeg synes heller ikke menn på 190 og opp er interessante heller, det blir for høyt og "slengete". Jeg har en mann på i 183. Personlig akkurat passe for meg og min høyde.

Anonymkode: 97de0...f25

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 186😍

eksen min er 164, jeg var så flau over å ha en sånn liten mann til kjæreste, og jeg selv er 159.

Anonymkode: b43a1...ba1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det stemmer men jeg går utifra at at høye menn med lange neser og store føtter og hender har stort utstyr. 

Anonymkode: 3276b...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om det stemmer men jeg går utifra at at høye menn med lange neser og store føtter og hender har stort utstyr. 

Nei. Høyden på mannen har ingenting med "utstyret" å gjøre. Eksen min på 180 normale cm, har den største penisen jeg har vært borti. Han har også store og kraftige hender...

Har vært sammen med et par menn på litt over 190 også, men de hadde helt normale peniser.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, ja! Uten tvil! Høy, bredskuldret mann, gjerne litt hengslete, slik som Alexander Skarsgård. 🤩

Anonymkode: a50f3...41f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med hotte menn på samme høyde som meg (1.75). Synes ikke det gjør noe i utgangspunktet. Men samtidig liker jeg å gå i høye hæler osv., og da kan jeg jo bli opp mot 1.85. Så mannen min føles helt perfekt, han er 1.93 og jeg synes han er høy, flott og bredskuldret. Så det har mer med egen selvfølelse å gjøre, at jeg føler meg veldig stor med lavere menn og mer kvinne med en som er høyere. Når menn blir enda høyere enn mannen min synes jeg det blir for høyt for meg igjen og at høydeforskjellen blir litt for stor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det stemmer ikke basert på erfaring. 

Anonymkode: 171fe...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Høyden på mannen har ingenting med "utstyret" å gjøre. Eksen min på 180 normale cm, har den største penisen jeg har vært borti. Han har også store og kraftige hender...

Har vært sammen med et par menn på litt over 190 også, men de hadde helt normale peniser.

1 80 er da høyt i min bok. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

170 menn finnes ikke maskuline, sorry.

Du trenger ikke beklage for at du tar feil😉

Uansett så har ikke du fasit, du har en mening. Vi får bare være enige om å være uenige😄 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du tar feil. Kjenner en mann på nesten to meter med sko størrelse 52 med en helt gjennomsnittlig penis..

Den største penisen jeg har sett tilhørte en mann på 185 med sånn søt liten oppstoppernese..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt han på 175, om jeg bare skulle velge etter det estetiske. Jeg er bitte liten selv, 157, og føler meg fort litt ukomfortabel sammen med mennesker som er veldig mye høyere enn meg. Er han rundt 170, eller kanskje til og med litt lavere, så slipper jeg å bruke stige når jeg skal kysse ham, og det synes jeg er praktisk. 

Anonymkode: 69730...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det stemmer ikke basert på erfaring. 

Anonymkode: 171fe...7ac

Det stemmer med min erfaring ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...