Gå til innhold

Må vi betale for internett.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til.

Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. 

Anonymkode: 46318...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen spurte altså heller om dette? Er det like ugreit...?

Anonymkode: a44e4...a4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier selskapet er årsaken til at dere skal betale før dato som er avtalt?

Anonymkode: 03537...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At utstyret er koblet til betyr ikke at dere har signal. Sannsynligvis er utstyret på plass 16. Og virker fra 1.10 🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det fremgår av avtalen at oppstart er 1.oktober, så hadde ikke jeg betalt før den datoen. Når leverandør velger å koble opp utstyr er ikke ditt problem.

Bestrid den delen av fakturaen du er uenig i. Delbetal fakturaen, med beløpet som er i samsvar med avtale.

Anonymkode: daa4e...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til.

Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. 

Anonymkode: 46318...e47

Og hva fikk du til svar fra internettleverandøren når du rettet spørsmålet mot de?

Anonymkode: 18b01...6eb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har oppstart hos ny leverandør den 1 i mnd, så de som montere kan nok ikke ta unna alle i slutten av mnd.

Men jeg vil tippe at du fortsatt bruker samme leverandør ut mnd, men at ny leverandør har egentlig bare klargjorde til å skru deg på fra den 1.

Har du nå fått faktura fra den 16. sept ville jeg ringt leverandøren og klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...