Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til.

Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. 

Anonymkode: 46318...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spurte altså heller om dette? Er det like ugreit...?

Anonymkode: a44e4...a4d

  • Liker 2
Skrevet

Hva sier selskapet er årsaken til at dere skal betale før dato som er avtalt?

Anonymkode: 03537...275

Skrevet

Hva sier avtalen som ble inngått? 

Anonymkode: fe08b...b28

Skrevet

At utstyret er koblet til betyr ikke at dere har signal. Sannsynligvis er utstyret på plass 16. Og virker fra 1.10 🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dersom det fremgår av avtalen at oppstart er 1.oktober, så hadde ikke jeg betalt før den datoen. Når leverandør velger å koble opp utstyr er ikke ditt problem.

Bestrid den delen av fakturaen du er uenig i. Delbetal fakturaen, med beløpet som er i samsvar med avtale.

Anonymkode: daa4e...9b9

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til.

Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. 

Anonymkode: 46318...e47

Og hva fikk du til svar fra internettleverandøren når du rettet spørsmålet mot de?

Anonymkode: 18b01...6eb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste har oppstart hos ny leverandør den 1 i mnd, så de som montere kan nok ikke ta unna alle i slutten av mnd.

Men jeg vil tippe at du fortsatt bruker samme leverandør ut mnd, men at ny leverandør har egentlig bare klargjorde til å skru deg på fra den 1.

Har du nå fått faktura fra den 16. sept ville jeg ringt leverandøren og klaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...