AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til. Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. Anonymkode: 46318...e47
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Ingen spurte altså heller om dette? Er det like ugreit...? Anonymkode: a44e4...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Hva sier selskapet er årsaken til at dere skal betale før dato som er avtalt? Anonymkode: 03537...275
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Hva sier avtalen som ble inngått? Anonymkode: fe08b...b28
Summeer Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 At utstyret er koblet til betyr ikke at dere har signal. Sannsynligvis er utstyret på plass 16. Og virker fra 1.10 🙂 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 Dersom det fremgår av avtalen at oppstart er 1.oktober, så hadde ikke jeg betalt før den datoen. Når leverandør velger å koble opp utstyr er ikke ditt problem. Bestrid den delen av fakturaen du er uenig i. Delbetal fakturaen, med beløpet som er i samsvar med avtale. Anonymkode: daa4e...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi skulle bytte internettleverandør 1. oktober og det skulle settes opp av montør. 16. september ringer det en dame og sier at vi må være hjemme dagen etter for da kommer montør. Han kommer og nettet blir koblet til. Ingen fortalte om at vi da må betale for to uker ekstra. Da blir det jo to uker med dobbel betaling pga internett vi allerede hadde. Kjenner at dette ikke er greit. Anonymkode: 46318...e47 Og hva fikk du til svar fra internettleverandøren når du rettet spørsmålet mot de? Anonymkode: 18b01...6eb 2 1
Hololo Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 De fleste har oppstart hos ny leverandør den 1 i mnd, så de som montere kan nok ikke ta unna alle i slutten av mnd. Men jeg vil tippe at du fortsatt bruker samme leverandør ut mnd, men at ny leverandør har egentlig bare klargjorde til å skru deg på fra den 1. Har du nå fått faktura fra den 16. sept ville jeg ringt leverandøren og klaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå