AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Jeg tenker nå på partnere du har datet flere ganger, som jo betyr at det er en del du liker ved vedkommende, men som ar noen sider du synes er turn off og som gjør at du ikke faller ordentlig for vedkommende. For min del er det to ting min ting ved nåværende date som irriterer; - han snakker om eksen HVER gang vi møtes og ikke bare en gang. - han følger masse Insta-babes som han ivrig trykker likes på. Jeg er ikke sjalu, men synes der er så respektløst ovenfor meg. Anonymkode: bf08b...436 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober De der tingene hadde ihvertfall vært dealbreakere for meg. Anonymkode: 315b3...a5f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober De tingene du nevner er ikke akseptabelt i det hele tatt. Lav hygiene er veldig turn off. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker nå på partnere du har datet flere ganger, som jo betyr at det er en del du liker ved vedkommende, men som ar noen sider du synes er turn off og som gjør at du ikke faller ordentlig for vedkommende. For min del er det to ting min ting ved nåværende date som irriterer; - han snakker om eksen HVER gang vi møtes og ikke bare en gang. - han følger masse Insta-babes som han ivrig trykker likes på. Jeg er ikke sjalu, men synes der er så respektløst ovenfor meg. Anonymkode: bf08b...436 Dropp ham, dette er et dødt prosjekt. Jeg gikk inn her for å skrive om akkurat dette, han siate snakka bare om eksen og kikka på andre damer. Det er en form for avstand og utilgjengelig overfor deg, du kommer liksom aldri helt inntil. Men ikke bruk hele livet dit på å bevise din verdi ved å prøve, det kommer ikke til å fungere. Gå videre. Anonymkode: 7041d...360 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Sutring og generelt negativ liker jeg ikke. Menn (egentlig både menn og kvinner) som er svart-hvit i tankegangen. En som ikke kan prate, men som er oppfarende. Dårlig hygiene. Det jeg kom på i farten, sikkert mer.😅 Anonymkode: 9b8d4...9c0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Enig i at det er turn off. Vil legge til; * Han er ikke samfunnsengasjert eller opptatt av politikk. * Vi deler ikke samme verdier, en del politiske standpunkt m.m. * Han har dårlig hygiene * Han setter ikke barnet sitt først, hvis han har barn fra før. * Liker ikke å reise * Han har få eller ingen interesser Sikker andre ting jeg har glemt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober - Dårlig hygiene og dårlig ånde. En jeg møtte hadde dårlig ånde på første treff. Merka det med en gang. Ellers tåler jeg litt morgensånde liksom... - egoistisk - prater på inn og utpust - latskap, røyking og generell usunn livsstil er frastøtende - familiedrama, at han ikke har kontakt med familien. Hatt et dårlig oppvekst osv.. orker ikke en mann med masse problemer, reguleringsvansker osv.. vil ha en stabil og trygg mann, som er i kontakt med sine følelser. Anonymkode: d72f0...91e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober At han kom fra et splittet hjem, eller ikke hadde hatt en stabil oppvekst på annen måte. At han ikke tok utdannelse og hadde ambisjoner. (var selv der i livet, og ønsket ikke en som dro meg ned) At han pratet negativt om andre, var frekk mot servicepersonell, eller noe slik. Det sier mye om hvem de egentlig er som person. At jeg kom hjem til en bomba bolig, eller bolig som bar preg av å ikke være jevnlig rengjort At han bare ble sittende om det ble laget middag, bordet skulle ryddes, noe ble sølt, etc. Man merker raskt om det er en mann som står på og tar unna, eller en som slenger seg ned på sofaen i det han kommer hjem. Dårlige kommunikasjonsegenskaper At han ikke var aktiv på en eller annen måte, ønsket en som delte en del slike interesser. Religion. uansett hvilken. Stedbunden, eller lite glad i å reise. Og så det opplagte; ufint språk, røyk og snus, miste kontroll i fylla eller for mye fyll, dårlig hygiene, hersketeknikker... Anonymkode: 1f8b8...abf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober Håper denne deles på Face! Anonymkode: bf08b...436 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #10 Del Skrevet 9. oktober På og av oppførsel - trenger stabilitet, ikke hekt. Anonymkode: e46a2...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 9. oktober #11 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg tenker nå på partnere du har datet flere ganger, som jo betyr at det er en del du liker ved vedkommende, men som ar noen sider du synes er turn off og som gjør at du ikke faller ordentlig for vedkommende. For min del er det to ting min ting ved nåværende date som irriterer; - han snakker om eksen HVER gang vi møtes og ikke bare en gang. - han følger masse Insta-babes som han ivrig trykker likes på. Jeg er ikke sjalu, men synes der er så respektløst ovenfor meg. Anonymkode: bf08b...436 For meg er det viktig at mannen har ett godt selvbilde, og en jobb han trives med. Dealbreaker hadde vært kriminalitet, aktiv rusbruk, at han behandlet familien dårlig eller løy om alvorlige ting. Som at han var utro med hun som han beskrev som venninne, eller at han var voldelig mot meg. At han generelt vet forskjell på rett og galt og har humor/ at vi kan le mye sammen og har gode samtaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 9. oktober #12 Del Skrevet 9. oktober Sefanja skrev (Akkurat nå): For meg er det viktig at mannen har ett godt selvbilde, og en jobb han trives med. Dealbreaker hadde vært kriminalitet, aktiv rusbruk, at han behandlet familien dårlig eller løy om alvorlige ting. Som at han var utro med hun som han beskrev som venninne, eller at han var voldelig mot meg. At han generelt vet forskjell på rett og galt og har humor/ at vi kan le mye sammen og har gode samtaler er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #13 Del Skrevet 9. oktober Han forrige jeg data kalte sin eks for psyko 😅 det var turnof for meg. Ellers det å lyve og ikke holde avtaler. Slikt gidder jeg ikke. Er ikke spesielt sjalu av meg. Men tillit er veldig viktig. Lyver du til meg så mister jeg respekten og blir du droppet meget fort Anonymkode: 5f4d5...df8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #14 Del Skrevet 9. oktober Jeg pleier å finne ut om de samarbeider dårlig med eks. Med en gang de bitcher om eksen, gjerne før de møter meg, så er jeg done. En annen ting som jeg sliter med er når det blir masse chatting og aldri treff, og mangel på selvregulering. Han er sur, og erter meg eller tar det utover meg på en slags måte. En annen ting er catfishing. Mannen på 40 tar masse selfies med filter. Det synes jeg er veldig umodent. Og så er det å ikke kunne håndtere at jeg har en annen mening enn dem. Andre ting. Det minimale jeg forventer er at de har lyst å date. Og de tar initiativ. Og de er intressert i hva jeg ønsker, mener og vil. Øyekontakt. En jobb. Et hjem. En bil og de trenger det. God hygiene. Det er det absolutte minimale som jeg forventer. Anonymkode: 03a5c...15a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 9. oktober #15 Del Skrevet 9. oktober (endret) Menn som forteller meg i detalj hvordan jeg skal oppføre meg i senga, f eks hvordan de vil suges, før vi i det hele tatt har vært i nærheten av senga. Hva med å heller være litt åpen for å utforske hverandre sammen og deretter fortelle hverandre hva som er ekstra godt? Endret 9. oktober av Babyface 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober #16 Del Skrevet 9. oktober Røyking Ikke jobb For mye drikking Ikke ha førerkort Blir avhengig av meg Spilling Dårlig hygiene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. oktober #17 Del Skrevet 9. oktober Den lista er så lang at det nesten blir slitsomt å lese, tror jeg 😂 Usympatiske holdninger til andre mennesker, dårlig hygiene, røyk og snus, rusproblemer, latskap, uempatisk/respektløs, mas, dumskap, lite lydhør, kontrollerende adferd, arroganse, oppfarende for småtteri... eller når jeg gjennomskuer at noen tester ut hvor mye jeg "tåler" av tvilsomme utsagn eller negativ adferd. For å si det veldig forenkla: Det å være attraktiv handler om å være godt selskap, og det eneste en kan by på er sin egen adferd. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #18 Del Skrevet 10. oktober Noen flere innspill? Anonymkode: bf08b...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #19 Del Skrevet 10. oktober Må som mann si meg enig i mye av dette. Akkurat det samme gjelder dere kvinner. Har en til, voksne folk som ikke klarer å skrive norsk er avgjørende for meg. Slenger hun inn dumme engelske uttrykk, vitner det om lav intelligens. Anonymkode: 7ce94...76f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #20 Del Skrevet 10. oktober Misogny Dårlig hygiene Skriver på dialekt Spiser ikke grønnsaker Er lite kulturell/leser ikke litteratur. Anonymkode: 564e3...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå