AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Hei! Jeg trenger en ny klokke til trening/hverdag og lurer på om noen har tips til gode klokker til damer. Jeg pleier å løpe, svømme og trene styrke. Ønsker ikke at klokka er altfor stor. Har til nå hatt polar ignite 2, men ønsker å prøve andre merker. Anonymkode: 624c6...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober Du sier ikke noe om ønsket prissjikte. Garmin forerunner 265 er et eksemel på en klokke som er fin, ikke for stor og er hakk opp fra polar synes jeg Selv har jeg garmin epix pro 2gen., men denne er noe dyrere. Anonymkode: ec0fe...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du sier ikke noe om ønsket prissjikte. Garmin forerunner 265 er et eksemel på en klokke som er fin, ikke for stor og er hakk opp fra polar synes jeg Selv har jeg garmin epix pro 2gen., men denne er noe dyrere. Anonymkode: ec0fe...dba Takk! Glemte å skrive prisklasse ja 😅 Men tenker opp mot 5000 kr. Anonymkode: 624c6...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Jeg hadde også Ignite 2, men for et år siden bytta jeg til Garmin Vivoactive 5 og er mer fornøyd med den enn jeg var med den forrige 👌 Den koster vel i overkant av 3000,- nå. Søstra mi har Venu 3s (tror jeg) og er veldig fornøyd med den. Den er et par tusen dyrere, så den er jo nesten innenfor prisklassen din 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå