Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget jeg, men i stad så skulle jeg til å bestille noe inne på LaRedoute.no. Jeg kom helt til kassen og oppdager da at en C/O adresse hadde blitt tilført kontoen min. En utenlandsk mann sto oppført på en helt annen adresse enn hva jeg har. Jeg ringte LaRedoute, og de forsto ingenting. De sa man måtte ha passord og sånt for å komme inn (selvfølgelig), og for å forandre adressen så måtte man ringe dem. Så hvordan noen har funnet mitt navn der inne er veldig rart. Ingen, bortsett i fra moren min vet om at jeg har konto der (ikke at det er hemmelig av den grunn). Til slutt så ringte jeg denne mannen og spurte hva som foregikk. Han forsto ingenting men innrømte at han hadde en datter som bestilte klær via nett. Jeg avtalte med å sjekke opp litt mer for så å kontakte han igjen. Med andre ord, en annen jente har fått til å hacke seg inn på LaRedoute kontoen min. Slutt på det å være fullstendig blåøyd når det kommer til nett-shopping nå ja.
Latee Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Høres ikke bra ut... Hadde hun bestilt noe da?
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Høres ikke bra ut... Hadde hun bestilt noe da? ← Ja, men pga at de følger folkeregisteradressen så har det blitt stoppet, men det kunne jo like godt ha vært på en side som ikke var fult så seriøs.
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Utrolig hvor frekke folk kan være ← Vet. Var, og er så sinna på denne lille drittungen.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 En gang jeg gikk inn på lookfantastic sin nettside ble jeg automatisk pålogget som en annen person som bodde en annen plass i landet, og aldri hadde brukt min maskin. Så man skal aldri stole helt på disse såkalt sikre systemene.
Scheherazade Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 En gang jeg gikk inn på lookfantastic sin nettside ble jeg automatisk pålogget som en annen person som bodde en annen plass i landet, og aldri hadde brukt min maskin. Så man skal aldri stole helt på disse såkalt sikre systemene. ← Det skjedde med meg en gang også. Og tror nok at det er det som har skjedd her også, interferens mellom konti, tror det er systemet til La Redoute og ikke cracking.
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Men jeg har ikke linket til noen. Endret 24. februar 2006 av Seniorita_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå