Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg ble anbefalt denne boka av en kollega i dag, og ble nysgjerrig. har noen flere lest denne? er den bra, og vil dere anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELDIG bra bok, og en VELDIG merkelig hovedperson. Anbefales på det varmeste (som alt av Irving). :)

Gjest Lupi ii.
Skrevet
VELDIG bra bok, og en VELDIG merkelig hovedperson. Anbefales på det varmeste (som alt av Irving). :)

Jepp, jeg leste enke for et år og synes den var knall. :) får dra bort på biblioteket etter jobb i dag tror jeg

Skrevet

I samme slengen kan du jo se etter "En bønn for Owen Meany" av samme forfatter. Fabelaktig bok!

Skrevet

Min Irving-favoritt er Hotel New Hampshire. :) Sånn hvis du allikevel skal en tur på biblioteket ;)

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Owen meany-boka har jeg faktisk liggende hjemme :)

Takk for svar folkens, det blir lesing i helga. skal bare ha med meg en konsert først :P

Skrevet

Min Irving-favortitt er Sirkusbarn som også anbefales på det varmeste. Garps bok er også bra, det samme er filmen. Jeg har enke for et år stående i bokhylla, jeg tror det blir neste bok ut. Det er lenge siden jeg har lest Irving og jeg savner han litt.

Skrevet

Kan anbefales ja. Er en liten Irving fan, leser nå den siste "Til jeg finner deg" og har store forventninger.

Skrevet

Garp's bok var faktisk favorittboka mi en gang, men da jeg leste den igjen for ikke så lenge siden, var den ikke like bra lenger. Merkelige greier... Men grunnen til at jeg likte den var vel først og fremst at hendelsene i boka overrasket meg. Ble jo ikke like overrasket ved andre gjennomlesning.

Gjest Tristessa
Skrevet

Pløyer gjennom mye Irving for tiden, min absolutte favorittforfatter. Garp var min første Irving, og har gjort stort inntrykk på meg. Hver gang jeg føler at jeg begynner å bli litt smårar og borderline, leser jeg Garp. Da føler jeg meg normal igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...