AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg tar Primolut nå for å igangsette mensen, er på dag 8 i dag. Men nå har jeg fått time på mandag for MR av underliv og kan da ikke ha mensen, så må ta pillene et par dager ekstra for å være sikker på å ikke få mensen. Lurer på om det bør gå bra å ta siste dose søndag morgen evt lørdag kveld? Hva var det tidligste dere har fått blødning etter siste tablett Primolut? Anonymkode: 3b3db...b8e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Da jeg brukte Primolut pleide det gå ca 2-3 dager før mensen kom. Men av og til kom den etter 1 dag. Har ikke legen sagt hvordan du skal gjøre det? Anonymkode: 57dce...786
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg brukte Primolut pleide det gå ca 2-3 dager før mensen kom. Men av og til kom den etter 1 dag. Har ikke legen sagt hvordan du skal gjøre det? Anonymkode: 57dce...786 Takk for svar! Jeg fikk beskjed om at mensen ville komme etter 3-4-5 dager, skal bare ta det nå for å få i gang mensen etter abort. Men så kom plutselig denne MR-timen på mandag så da vil jeg ikke risikere å ha mensen da (skulle egentlig slutte på Primolut i morgen), tror jeg tar siste pille søndag ettermiddag (14 dager i stedet for 10 dager) og håper det går bra likevel😊 Anonymkode: 3b3db...b8e 1
Sniff76 Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg har typisk begynt å småblø etter bare en dag og knapt det. Og full mensen i løpet av det neste døgnet. Hadde dette vært meg og MR var tidlig eller midt på dagen mandag, hadde jeg måttet tabletter tom. søndag kveld. Hvis MR sent på mandag hadde jeg tatt tabletter tom. mandag morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå