Bingodingo Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Går tankene og bevisstheten din videre til en ny plass? Himmelen? Gjenfødes du? Evig mørke og ingenting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober Jeg kommer til en åndeverden. Anonymkode: f2822...54a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober Jeg går tilbake til der jeg var før jeg ble født. "Going back to where I came from". Til det store intet. Man eksisterer jo stort sett ikke. Et menneskeliv er et pittelite sandkorn på livets strand. Jeg vil kremeres og ligge på minnelund. Vil ikke at de rundt meg skal ha masse jobb med gravstell. Anonymkode: ac1ae...779 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Tipper det skjer det samme med meg som alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Antagelig ingenting. Rotner i jorda eller brennes Anonymkode: 4b009...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Da er det slutt, hjernen min dør, og jeg er borte. Tror ikke «jeg» drar noen plasser. Anonymkode: 8f292...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober Jeg tror det er mer etter døden, men hva det er vet jeg ikke. At det blir svart tror jeg ikke på Anonymkode: e5438...c05 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober Jeg sluter vel å eksistere, så det skjer vel ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober Da reiser jeg hjem til Jesus ❣️. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 9. oktober #10 Del Skrevet 9. oktober Da er spillet over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #11 Del Skrevet 9. oktober Jeg vet ikke. Tipper ingen ting. Anonymkode: c0630...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #12 Del Skrevet 9. oktober Nei det tenker jeg ikke på. Trur ikke noe skjer sånn sett. Først så skal jeg til forskning. Så kommer jeg tilbake i deler. Så blir jeg kremert. Så blir jeg spredd en eller annen plass. Så er jeg borte. Anonymkode: 83ec9...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #13 Del Skrevet 9. oktober Jeg tror vi går over til den andre siden, og der møter vi alle våre kjære som har gått foran oss ❤️ Anonymkode: 99c91...d3d 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #14 Del Skrevet 9. oktober Så fremt jeg slipper å vite om jeg ligger i ei kiste. Vil egentlig ikke kroppen min skal være igjen, men hva om jeg trenger at den er hel og det er dumt å kremeres? 🤔 Tenker litt på om du bli fanget i antrekket du dør i, videre. Vil helst sove i en magisk skog men det er jo også ensomt om bevisstheten fortsetter. Håper egentlig ikke det er noe mer, for vil ikke skilles fra folkene mine. Syns det er en trist tanke at noen har dratt allerede og er et annet sted. Men vil jo egentlig ikke det skal være slutt heller, men antall levende på jorden er ikke statisk. Så tror egentlig det er en slutt. Anonymkode: c88d3...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #15 Del Skrevet 9. oktober Jeg har opplevd ånder, sånn at for min del er jeg overbevist om at det er en åndeverden; at bevisstheten vår går ut av kroppen og at den ikke forsvinner i det vi dør. Jeg tror altså det er slik for alle levende vesener. Når vi dør så blir vi nok som en dråpe i et stort hav, en del av noe mye større. Sånn at man er ikke 100% den man er nå når man kommer til det punktet, og for min del så er det en litt sorg i seg selv fordi jeg gjerne vil være den jeg er. Men Lilli Bendriss har sagt noe om det i Ånd og Vitenskap podcasten, om at noen sjeler liksom får lov å typ beholde den essensen av den man var fordi de har et stort ønske om det (det er sikkert ikke korrekt gjengitt, men noe sånt), så jeg har vel et håp om det da på en måte. Samtidig vil jo "livet etter døden" være helt annerledes fordi tid ikke eksisterer der og dermed fungerer ting helt annerledes, og jeg trives med selve livet så jeg synes det fortsatt er trist og skummelt å tenke på det å dø og forlate jorden som menneske. Jeg trives godt i det skinnet jeg har jeg. Anonymkode: aaf72...c20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 9. oktober #16 Del Skrevet 9. oktober I don't care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #17 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så fremt jeg slipper å vite om jeg ligger i ei kiste. Vil egentlig ikke kroppen min skal være igjen, men hva om jeg trenger at den er hel og det er dumt å kremeres? 🤔 Tenker litt på om du bli fanget i antrekket du dør i, videre. Vil helst sove i en magisk skog men det er jo også ensomt om bevisstheten fortsetter. Håper egentlig ikke det er noe mer, for vil ikke skilles fra folkene mine. Syns det er en trist tanke at noen har dratt allerede og er et annet sted. Men vil jo egentlig ikke det skal være slutt heller, men antall levende på jorden er ikke statisk. Så tror egentlig det er en slutt. Anonymkode: c88d3...835 Sjelsverden består nok av så uendelig i antall med ånder at det ikke spiller noen rolle at antall mennesker og andre dyr øker her på jorden. Det går liksom ikke tomt for ånder, og det gjelder for alle andre verdner med levende vesener der ute i det uendelig store universet (og sikkert univers forbi dette universet etc). Anonymkode: aaf72...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #18 Del Skrevet 9. oktober Jeg vet ikke, men jeg bekymrer meg faktisk mer på hvor jeg og evnt mannen skal gravlegges om vi dør tidlig. Vi bor nemlig på et sted ingen av oss har tilknytning til, han er fra vest og jeg er riktignok bare en time herfra, men skulle jeg falle fra nå tror jeg ( og håper) han flytter vestover til hans familie. Skal jeg ligge her da og mann og barna ikke ha muligheten til å komme på graven min "når som helst"? og om han dør, skal han gravlegges her da, hva om vi flytter? Er det best at han sendes vestover? Jeg vil jo også ha en grav å gå til. Syns dette faktisk er overraskende tungt å tenke på. Anonymkode: efb4e...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #19 Del Skrevet 9. oktober Jeg skal hvile litt etterpå, tenke litt over livet som var, lære noe mer og så drar jeg videre i min utvikling. ⚪ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #20 Del Skrevet 9. oktober Jeg skal gi deg svaret når den dagen kommer. Anonymkode: a4369...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå