Gå til innhold

Seksuell frustrasjon som mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Påvirket av andre tråder med samme tema. Men da kvinner som er seksuelt frustrert grunnet manglende sex. 

For å ta det viktigste først;  Jeg har stor sympati og føler virkelig med dere. Det er vondt å kjenne på en avvisningen eller ikke føle seg begjært fra sin partner. 

Det jeg imidlertid reagerer litt på i forhold til mange av svarende er at mannen blir fremstilt som en idiot, og at han ikke gir kvinnene det de ønsker og fortjener. Men snu man litt på det, dersom trådstarter og den frustrerte er en mann.... ja da er det plutselig også denne gangen mannen som er den "skyldige" og kvinnene går "fri" siden de ikke skal føle seg presset og at mannen legger opp til sexpress. Og mannen  neppe har gjort nok for å fortjene hennes gunst. 

Litt merkelig i grunn, at mannen som regel er den som har skylden, eller? 

(Setter det hele litt på spissen, kanskje litt for å skape debatt.)

Anonymkode: 31d4e...60b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Påvirket av andre tråder med samme tema. Men da kvinner som er seksuelt frustrert grunnet manglende sex. 

For å ta det viktigste først;  Jeg har stor sympati og føler virkelig med dere. Det er vondt å kjenne på en avvisningen eller ikke føle seg begjært fra sin partner. 

Det jeg imidlertid reagerer litt på i forhold til mange av svarende er at mannen blir fremstilt som en idiot, og at han ikke gir kvinnene det de ønsker og fortjener. Men snu man litt på det, dersom trådstarter og den frustrerte er en mann.... ja da er det plutselig også denne gangen mannen som er den "skyldige" og kvinnene går "fri" siden de ikke skal føle seg presset og at mannen legger opp til sexpress. Og mannen  neppe har gjort nok for å fortjene hennes gunst. 

Litt merkelig i grunn, at mannen som regel er den som har skylden, eller? 

(Setter det hele litt på spissen, kanskje litt for å skape debatt.)

Anonymkode: 31d4e...60b

Jeg er en av de som startet tråden «seksuelt frustrert». Jeg er lei leg om jeg på noen måte har fått det frem som at det er mannen det er noe galt med? Har forsøkt å få frem at det er komplekst, at det er en vond sirkel, at jeg har mye av skylden i at det har blitt sånn/er sånn. Jeg har heller ikke opplevelse av at noen av svarene får frem at han er en «idiot» eller noe galt med han?

Fra mitt perspektiv er det uttrykk for min frustrasjon, da dette påvirker meg mer enn han. Som jeg sier, så må jeg ta stilling til om dette er noe jeg kan fortsette å leve med. Ikke at han er skyld i alt og at han er en idiot. I såfall har jeg uttrykt meg fryktelig feil..

Anonymkode: e571d...7f2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i en av de trådene at det bare ble sånn. Jeg tror nok ikke at det var noens feil. Folk glir fra hverandre. Man må ikke være så opptatt av å dele ut skyld her. 

Anonymkode: 08d5b...804

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest at noen mener ulikt angående sexpress. Mer at begge kjønn får påpekt at mas og press ikke hjelper på slikt. Aldri sett at noen har skrevet at mannen bør gi sex han ikke ønsker. (Har derimot lest begge veier at andre gjerne skulle hatt en partner med høyere lyst, og da selv gitt mer. Ikke at partner uten lyst skal gi.)

Anonymkode: b49c4...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...