AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Hei. Jeg har to seinvakter neste uke, men fikk snakket med sjefen for å bytte til dagvakter da jeg ikke har barnepass til barnet mitt. Har aldri spurt om å bytte sånn før, men nå var det krise. Hun svarer at det er greit, men at jeg skylder to seinvakter til en annen gang. At om jeg står på to dagvakter så kan hun sette meg på seinvakt istedenfor pga kvelds-tilleggene som ikke kan ordnes på. Stemmer dette? Vaktene blir jo registrert i GAT og alt blir vel sendt videre til lønningskontoret? At de ser at jeg jobber dag istedenfor kveld? andre som vet? Anonymkode: 44cd8...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Ja det stemmer, men npr du byttes til seinvakt får du tilleggene for det. Anonymkode: d876c...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Aldri hørt om før. Høres i grunn rart ut, den som er gravid kan få tilrettelegging med bytte av netter til dagtid. En blir jo ikke skyldig masse netter som en må ta igjen senere. Anonymkode: 5fdee...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Eh nei, sjefen skal da kunne ordne dette. Latskap Anonymkode: 28778...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Nei, det stemme ikke hvis hun har opprettet en vakt I gat og du har byttet med denne. Da skylder du ikke noe annet enn mulig velvilje, og det ville jeg jo tenkt at du burde ha. . Hilsen tillitsvalgt. Anonymkode: 77fdb...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Det er bare tull. Anonymkode: 3329f...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå