Gå til innhold

Han sliter med å komme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min som jeg har vært sammen med i 4 måneder sliter veldig med å komme når vi ligger sammen. Vi har det jeg anser som vanlig sex til jeg har kommet et par ganger, men når han skal komme må jeg bare ligge der som en filledukke mens han gyver løs på meg. Må ha veldig tempo.

Jeg har bedt han vise meg hvordan han liker at jeg runker han, og han vil bli runket veldig hardt, og kun rett under hodet (glans?) og det er veldig annerledes og hardere enn jeg har opplevd at mine forrige partnere har ønsket det. Jeg har ikke hatt så mange partnere heller å sammenligne med så jeg er litt usikker her altså. 

Det er litt ødeleggende for sexlivet for min del at hvis han skal klare å komme at han ha det så hardt og jeg føler han må fokusere veldig på seg selv mens jeg ligger der som en filledukke. Er han ronkeskada eller er dette vanlig? Vi begge er forøvrig 40 år gamle, hvis det har noe å si. 

Anonymkode: b3402...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er blitt vant til å runke hardt, veldig dumt. Litt som når kvinner bruker veldig sterk vibrering på klitoris og kun kommer av det etter hvert

Anonymkode: 91189...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke uten og vipps så er han tilbake. Bruk uka på å stimulere han daglig, lenge, slik du liker å gjøre det, men avslutt før avgang.

Be han holde seg, si du vil se en max load fra han. Han vil holde seg til trykket blir for høyt, og lett berøring er nok.

Imens kan han tilfredstille deg. 

Anonymkode: 28427...3a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som amatør-sexolog og -urolog, så ler jeg av alle enkle svar her. Systemet er komplisert, og koblinger fra penis,opp til hjernen, og tilbake til prostata og sædblære, kan skades på mange vis. 

Anonymkode: b5724...22c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En uke uten og vipps så er han tilbake. Bruk uka på å stimulere han daglig, lenge, slik du liker å gjøre det, men avslutt før avgang.

Be han holde seg, si du vil se en max load fra han. Han vil holde seg til trykket blir for høyt, og lett berøring er nok.

Imens kan han tilfredstille deg. 

Anonymkode: 28427...3a1

Dette, og hvis du er kinky kan du låse han i et kukbur og dingle nøkkelen forran han av og til:D

Anonymkode: 317d6...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...