jentafralandet Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vi har et nytt gulvteppe og det forpester hele huset. Det er et polyester luggteppe og det lukter så voldsomt kjemisk og plast. Har latt det henge ute i to døgn, gitt det en runde med tepperenser og sprayet med luktfjerner. Det lukter kanskje litt mindre, men fortsatt for mye. Hvordan i svarte får jeg bort den lukta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg husker også at det luktet mye da vi kjøpte nytt slikt teppe for mange år siden, men det forsvant etter 1-2 uker om jeg husker riktig. I alle fall den verste lukta. Etter hvert merket jeg bare lukta dersom jeg banket, gredde og støvsugde det ekstra grundig. Noe som måtte gjøres da det samler seg mye drit i slike tepper... Derfor kvittet vi oss med det etter noen år. Syntet har jo en spesiell lukt, men det har også ull, så ingenting er luktfritt. Det handler en del om å vende seg til det også, men noen ting lukter mye sterkere enn andre. Du burde nok vente en måneds tid før du vurderer å kvitte deg med det, evt reklamere. Anonymkode: e7779...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Slik lukter dørmatta mi fra Temu også 😅 Aldri mer, for å si det sånn. Og nei, det går ikke vekk. Anonymkode: b7c10...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 11.58): Slik lukter dørmatta mi fra Temu også 😅 Aldri mer, for å si det sånn. Og nei, det går ikke vekk. Anonymkode: b7c10...0bb Det orker jeg ikke 😅 får satse på det går seg til altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 11.58): Slik lukter dørmatta mi fra Temu også 😅 Aldri mer, for å si det sånn. Og nei, det går ikke vekk. Anonymkode: b7c10...0bb Smart å handle fra TEMU. Da har du null kontroll på hvordan dette er fremstilt. Bedre importører har ansvar for at produkt blir produsert på en etisk og ufarlig måte. Anonymkode: a97ee...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 *Andre Anonymkode: a97ee...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå