AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Får innimellom smerter på roppen av hoften bak.grensen mellom rompe og rygg. Går til kiropraktor, han sier jeg er stram i musklene.. smertene kjennes bak,og fremme rundt eggstokkområde, kjenner det mest når jeg sitter foroverbøyd,har stor mage,og valker som klemmer litt på...har vært på gynekologisk undersøkelse alt ok.har ikke menstruation lengre er i overgangsalder, så er ikke eggløsning..kan smerter i rygg/hofte og bekken ,stråle frem mot eggstokkområde??har også en følelseav muskelsmerter inni skjeden skjedens venstre side,er det normalt.. alle disse plagfne kan de komme av stramme og ømme muskler i rygg og bekken? Smertene ved eggstokkområde f.. det går liksom som en hestesko bak på rygg og frem,hvis dere fortsår hva jeg mener? Anonymkode: 927ef...dc9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Hvis du ser på en anatomifigur/et bilde av musklene og organene i bekkenet og hoftene så ser du fort at det er mye det som kan gjøre vondt, og som ligger så tett inntil hverandre at å avgjøre hva som faktisk er vondt er veldig vanskelig. Det er masse muskler som går fra ryggen og ned i bekkenet, ned langs hoftene, og ned til underlivet og beina. Hvilke øvelser gjør du? For kiropraktoren har vel gitt deg øvelser? Anonymkode: 4096f...423 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du ser på en anatomifigur/et bilde av musklene og organene i bekkenet og hoftene så ser du fort at det er mye det som kan gjøre vondt, og som ligger så tett inntil hverandre at å avgjøre hva som faktisk er vondt er veldig vanskelig. Det er masse muskler som går fra ryggen og ned i bekkenet, ned langs hoftene, og ned til underlivet og beina. Hvilke øvelser gjør du? For kiropraktoren har vel gitt deg øvelser? Anonymkode: 4096f...423 Ikke gitt meg øvelser,bare behandlet med en slik maskin som måler hvor stram en er,og laser. Anonymkode: 927ef...dc9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke gitt meg øvelser,bare behandlet med en slik maskin som måler hvor stram en er,og laser. Anonymkode: 927ef...dc9 Fy flate for en kynisk kvakksalver! Det viktigste hvis han mener det er stramme muskler er øvelser og forklaring på hvordan du kan løse opp i det selv, ikke loppe deg for penger. Alt annet er bare tillegg som ofte ikke har noen særlig effekt. Ville sluttet hos den kiropraktoren og heller funnet en annen. Anonymkode: 4096f...423
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 Det jeg lurtebpå er om noen som viste om det kan stråle frem mot eggstokkområde? Anonymkode: 927ef...dc9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det jeg lurtebpå er om noen som viste om det kan stråle frem mot eggstokkområde? Anonymkode: 927ef...dc9 Ja, det kan det. Anonymkode: 4096f...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå