Gå til innhold

Muskelsmerter som går frem mot eggstokkområde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får innimellom smerter på roppen av hoften bak.grensen mellom rompe og rygg. Går til kiropraktor, han sier jeg er stram i musklene.. smertene kjennes bak,og fremme rundt eggstokkområde, kjenner det mest når jeg sitter foroverbøyd,har stor mage,og valker som klemmer litt på...har vært på gynekologisk undersøkelse alt ok.har ikke menstruation lengre er i overgangsalder, så er ikke eggløsning..kan smerter i rygg/hofte og bekken ,stråle frem mot eggstokkområde??har også en følelseav muskelsmerter inni skjeden skjedens venstre side,er det normalt.. alle disse plagfne kan de komme av stramme og ømme muskler i rygg og bekken? Smertene ved eggstokkområde f.. det går liksom som en hestesko bak på rygg og frem,hvis dere fortsår hva jeg mener? 

Anonymkode: 927ef...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser på en anatomifigur/et bilde av musklene og organene i bekkenet og hoftene så ser du fort at det er mye det som kan gjøre vondt, og som ligger så tett inntil hverandre at å avgjøre hva som faktisk er vondt er veldig vanskelig. Det er masse muskler som går fra ryggen og ned i bekkenet, ned langs hoftene, og ned til underlivet og beina.

Hvilke øvelser gjør du? For kiropraktoren har vel gitt deg øvelser?

Anonymkode: 4096f...423

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis du ser på en anatomifigur/et bilde av musklene og organene i bekkenet og hoftene så ser du fort at det er mye det som kan gjøre vondt, og som ligger så tett inntil hverandre at å avgjøre hva som faktisk er vondt er veldig vanskelig. Det er masse muskler som går fra ryggen og ned i bekkenet, ned langs hoftene, og ned til underlivet og beina.

Hvilke øvelser gjør du? For kiropraktoren har vel gitt deg øvelser?

Ikke gitt meg øvelser,bare behandlet med en slik maskin som måler hvor stram en er,og laser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke gitt meg øvelser,bare behandlet med en slik maskin som måler hvor stram en er,og laser.

Fy flate for en kynisk kvakksalver! Det viktigste hvis han mener det er stramme muskler er øvelser og forklaring på hvordan du kan løse opp i det selv, ikke loppe deg for penger. Alt annet er bare tillegg som ofte ikke har noen særlig effekt. Ville sluttet hos den kiropraktoren og heller funnet en annen. 

Skrevet

Det jeg lurtebpå er om noen som viste om det kan stråle frem mot eggstokkområde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det jeg lurtebpå er om noen som viste om det kan stråle frem mot eggstokkområde?

Ja, det kan det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...