jabx Skrevet 20. oktober #61 Del Skrevet 20. oktober anonymLala skrev (På 10.10.2024 den 21.06): Sånne oppbevaringshyller som kan festes på dørkarmer har vært helt genialt hos oss. https://share.temu.com/vp6gyxIAC9A Den så fin ut! Men ser de har en lignende til bare ca. 80 kroner på Biltema. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #62 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 17.55): Har også kjøpt en slags elefant (den er formet som det). Snabelen setter du slik den stikker ut i kjøkkenvasken. Så f.eks hvis vi har mojito drink og skal tømme ut lime bitene og det, tømmer vi oppi dem også renner vannet ned i vasken, mens bitene ligger igjen oppi skålen/elefanten. Så er det bare å tømme den. Anonymkode: c915e...357 Altså en sil. Som allerede fins i de fleste kjøkkenvasker. Anonymkode: 398f6...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #63 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså en sil. Som allerede fins i de fleste kjøkkenvasker. Anonymkode: 398f6...250 Nei, mye mer praktisk. Jeg har en annen variant, en plast-sil som ligger over silen i vasken. 1. Den er mye mer finmasket, så du reduserer matavfall som går ned i sluken 2. Den kan lett plukkes opp, ristes over søpla, skylles og legges tilbake, eller få en runde i oppvaskmaskin. 3. Man slipper rester som setter seg fast i metallet rundt og under sluket. Å stå å grave nedi der er ikke noe jeg savner. Ble kjøpt for noen kroner på Aliexpress for mange år siden, og er fast i bruk på vårt kjøkken. Anonymkode: d1e0d...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #64 Del Skrevet 20. oktober jabx skrev (1 time siden): Det stemmer ikke. Norske butikker har strengere regler. Det er generelt tryggere å kjøpe fra norske butikker. Og kjedeligere. Anonymkode: 8cc18...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #65 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette er så hysterisk. Jeg har handlet på Aliexpress i snart 15år. Det er en del ladere jeg hsr kjøpt, det går helt jævla fint. Anonymkode: a6b9c...c74 Det er hysterisk så lenge folk ikke evner å forstå at det er en grunn til at ting er CE merket. Alt går bra helt til det ikke går bra, du bruker vel bilbelte også selv om du ikke regner med å kollidere???? Anonymkode: 68eac...bda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #66 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok varer til lav pris, har produkter som er i daglig bruk her. Mobilcoveret er like fint et år senere, leker til kattene, smarte oppbevaringsløsninger, innlegg i vesker... Og så har jeg bare betalt 1/10 av hva det koster i butikk. Og spart miljøet for butikklokaler, strømbruk, ansatte som kjører til jobb, med mer. Å handle rett fra fabrikker via nett er jo fremtiden. Anonymkode: d1e0d...f73 Ok, da er nok du den eneste i verden som flagger at det er miljøvennlig å handle på temu. Argumentene dine er ganske idiotiske når et av argumentene er at ansatte slipper å kjøre til jobb. Hvem frakter varene....frakter de seg selv frem til døra di fra fabrikk?? Du sparer også miljøet for butikklokaler,skriver du.......hva med de som sorterer og videresender varene som skal til deg, de trenger ikke lokaler??? Hadde vært spennende å sett enda flere av dine gode argumenter 🙂 Anonymkode: 68eac...bda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #67 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, da er nok du den eneste i verden som flagger at det er miljøvennlig å handle på temu. Argumentene dine er ganske idiotiske når et av argumentene er at ansatte slipper å kjøre til jobb. Hvem frakter varene....frakter de seg selv frem til døra di fra fabrikk?? Du sparer også miljøet for butikklokaler,skriver du.......hva med de som sorterer og videresender varene som skal til deg, de trenger ikke lokaler??? Hadde vært spennende å sett enda flere av dine gode argumenter 🙂 Anonymkode: 68eac...bda Varene fraktes via flytransport, eller båt. Akkurat som varene du kjøper i butikk. Forskjellen er at de går rett fra fabrikk, via sentrallager i Kina, i store paller, så direkte til kunde. Ikke via nytt sentrallager i Europa, pakkes om, sendes til sentrallager i norge, ut til butikk, Mulig videre.. Og så skal sendes hjem til deg. Ikke bare det. De sendes i tynn plast. Vi sparer miljøet for store esker og massiv innpakning. Som også produseres, og sendes, fra Kina. Anonymkode: d1e0d...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #68 Del Skrevet 20. oktober Har aldri kjøpt noe fra Temu som jeg er fornøyd med. Har faktisk aldri kjøpt noe der i det hele tatt, når jeg tenker meg om..... Og når jeg leser og hører om det, så tenker jeg at det er uaktuelt å kjøpe noe derfra. Velger heller å støtte lokalt næringsliv og lokale arbeidsplasser. Det er også langt mer miljøvennlig å handle lokalt enn å kjøpe hundrevis av småpakker som sendes kloden rundt med fly. Anonymkode: 16cab...92e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #69 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri kjøpt noe fra Temu som jeg er fornøyd med. Har faktisk aldri kjøpt noe der i det hele tatt, når jeg tenker meg om..... Og når jeg leser og hører om det, så tenker jeg at det er uaktuelt å kjøpe noe derfra. Velger heller å støtte lokalt næringsliv og lokale arbeidsplasser. Det er også langt mer miljøvennlig å handle lokalt enn å kjøpe hundrevis av småpakker som sendes kloden rundt med fly. Anonymkode: 16cab...92e Tingene du kjøper lokalt er flydd kloden rundt. Også via flere stopp du slipper om du handler direkte. I tillegg er de pakket inn i store mengder emballasje, fancy esker, med mer. Som også er fraktet over store avstander. Men veldedig av deg å forsøke å støtte lokale butikker og ansatte, i alle fall. Men personlig er det ikke den type veldedighet jeg prioriterer. Anonymkode: d1e0d...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 20. oktober #70 Del Skrevet 20. oktober jabx skrev (5 timer siden): Den så fin ut! Men ser de har en lignende til bare ca. 80 kroner på Biltema. Var inne på Biltema og så nå, og de typene som finnes der kan ikke sammenlignes. Har hatt en av de før. De fra Temu er mer robuste og laget på en slik måte at ting ikke detter ut. Overraskende mye som får plass i de! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #71 Del Skrevet 20. oktober anonymLala skrev (24 minutter siden): Var inne på Biltema og så nå, og de typene som finnes der kan ikke sammenlignes. Har hatt en av de før. De fra Temu er mer robuste og laget på en slik måte at ting ikke detter ut. Overraskende mye som får plass i de! Du linket også en av de dyreste i farten. Mange er på Halloweentilbud, ned mot 100 kroner stykk nå. Anonymkode: d1e0d...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 20. oktober #72 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Du linket også en av de dyreste i farten. Mange er på Halloweentilbud, ned mot 100 kroner stykk nå. Anonymkode: d1e0d...f73 Linket til typen jeg kjøpte og har erfaring med. VEL verdt prisen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #73 Del Skrevet 20. oktober anonymLala skrev (1 time siden): Linket til typen jeg kjøpte og har erfaring med. VEL verdt prisen:-) Så du er uerfaren på Temu Det er samme produktet. Les anmeldelsen. Mange som blir lurt av det du gjør her - å ikke følge med på rabattene. Anonymkode: d1e0d...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 20. oktober #74 Del Skrevet 20. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du er uerfaren på Temu Det er samme produktet. Les anmeldelsen. Mange som blir lurt av det du gjør her - å ikke følge med på rabattene. Anonymkode: d1e0d...f73 Hehe, det gjør ingenting:-) Kjøpte de for en stund siden og de er billige uansett. Og samme produkt som hva? Jeg linket kun til typen jeg kjøpte Det er alltid en eller annen deal på gang. Tråden handler om kjøp vi er fornøyd med, og jeg er superfornøyd😁 Om den koster 50 kr mindre et annet tidspunkt bryr meg lite, da jeg bestilte den når jeg trengte den. Endret 20. oktober av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. oktober #75 Del Skrevet 22. oktober anonymLala skrev (På 20.10.2024 den 15.13): Var inne på Biltema og så nå, og de typene som finnes der kan ikke sammenlignes. Har hatt en av de før. De fra Temu er mer robuste og laget på en slik måte at ting ikke detter ut. Overraskende mye som får plass i de! Er krokene over døra tynne nok til at en vanlig "norsk" dør kan lukkes når den er hengt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 22. oktober #76 Del Skrevet 22. oktober For to uker siden hadde jeg aldri handlet på Temu, men så ønsket min bror seg julegave derfra i år, så da ble det til at jeg handlet det han ønsket seg til han. Personlig har jeg kjent til Temu lenge, men har styrt unna og aldri bestillt noe derfra. Jeg handler aldri på jalla-butikker som Kjell&Company heller, jeg foretrekker kvalitetsprodukter. Sant nå handlet jeg høyttalerkabler fra Aliexpress, Kina-varer til Kina-priser det også. Betalte ca. 4500 kroner for 2,5 meter kabler, å få tilsvarende kvalitet laget i Europa ville kostet veldig mye mer. De kablene oser kvalitet! Bestilte også andre kabler til stereoanlegget mitt, totalt kjøpte jeg kabler for rundt 15.000 kroner made in Kina. Men igjen, normaliteten er at jeg styrer unna Kinavarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #77 Del Skrevet 22. oktober Temu 🤮 Nye folkesykdommen. Anonymkode: 8dc2b...f53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 22. oktober #78 Del Skrevet 22. oktober Pensko str 44. 375,-kr Skoene passet perfekt og de er faktisk veldig gode å gå i. Dog er gikk jeg mot min egen overbevisning da jeg gjorde kjøpet. Hadde tatt noen glass rødvin erindrer jeg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #79 Del Skrevet 22. oktober Jeg fant en svinbillig mobiltelefon der som jeg bruker nå. iPhone til en femtedel av prisen! Elkjøp kunne aldri! Anonymkode: 0eb3c...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #80 Del Skrevet 22. oktober En kjole og et skjørt jeg er veldig glad i, x-antall skjerf, en forlenger til baderomsvasken slik at barna når bort til vannet, sammenleggbar krakk så barna når opp til vask og toalett etc, mobildeksel og handlenett (de handlenettene er virkelig fantastisk og skikkelig god kvalitet! Bruker de hele tiden hver dag!) Fornøyd med mye, men hver gang jeg får pakke derfra må jeg alltid sile ut et eller annet som er helt latterlig jalla 😂 Anonymkode: e1fe4...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå