AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #41 Del Skrevet 11. oktober 2024 Tenkte å kjøpe stoltrekk. Er de bra? Eller full av gift? Og hva med toll? Får man dyr tollregning etterpå? Anonymkode: 82e95...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #42 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 8.14): Syns det er utrolig at mange er så negativ til Temu. Mye av det samme kjøper man på butikken i Norge til tidobbelt pris, det er laget i Kina det og, på de samme fabrikkene. Surprise surprise. Bare fordi Temu kjøper inn direkte fra fabrikk og kan selge billig, betyr ikke at det er så mye dårligere kvalitet. Men det er jo som med eBay, du må lese før du kjøper. Anonymkode: f4452...062 Du kan gjenta denne dårlige unnskyldningen i det uendelige, men det gjør den ikke mer sant. Jeg anbefaler deg å se denne filmen for en kjapp gjennomgang av hvorfor Temu er i en helt annen liga enn både Ebay (som er mer som finn.no med ulike selgere) og andre nettbutikker. Jeg ble faktisk litt kvalm da jeg så filmen og skjønner ikke hvordan folk kan ukritisk handle masse greier på Temu uten å stoppe opp og tenke litt over hvorfor ting er så utrolig billige på Temu. Men selvbedraget om at "alle selger jo samme dårlige kinarælet fra samme fabrikkene" sitter hardt i folk... Anonymkode: 9f7b3...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #43 Del Skrevet 11. oktober 2024 En oppsamler for panteflasker 😄 Anonymkode: 57709...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #44 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan gjenta denne dårlige unnskyldningen i det uendelige, men det gjør den ikke mer sant. Jeg anbefaler deg å se denne filmen for en kjapp gjennomgang av hvorfor Temu er i en helt annen liga enn både Ebay (som er mer som finn.no med ulike selgere) og andre nettbutikker. Jeg ble faktisk litt kvalm da jeg så filmen og skjønner ikke hvordan folk kan ukritisk handle masse greier på Temu uten å stoppe opp og tenke litt over hvorfor ting er så utrolig billige på Temu. Men selvbedraget om at "alle selger jo samme dårlige kinarælet fra samme fabrikkene" sitter hardt i folk... Anonymkode: 9f7b3...de6 Du. Det er ikke en dokumentar. Det er ikke en TV kanal en gang. Det er en youtube video. Søker du en runde til, så finner du videoer om hvor positivt Temu bidrar. Anonymkode: d1e0d...f73 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 11. oktober 2024 #45 Del Skrevet 11. oktober 2024 Spisepinner, drikkeunderlag, børster til drillen, shaker-set, diverse pyntegjenstander.. Stort sett fornøyd med alt jeg har kjøpt der 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #46 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ja! Flere ting. Blant annet kjøpte jeg en boks du kan ha våtservietter i, slipper å ha de i posen de kommer i. Tar de ut og rett i boksen, for den er tett🤩 Har også kjøpt en slags elefant (den er formet som det). Snabelen setter du slik den stikker ut i kjøkkenvasken. Så f.eks hvis vi har mojito drink og skal tømme ut lime bitene og det, tømmer vi oppi dem også renner vannet ned i vasken, mens bitene ligger igjen oppi skålen/elefanten. Så er det bare å tømme den. Anonymkode: c915e...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #47 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 20.04): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Har kjøpt flere T-skjorter som er av overraskende god kvalitet og i riktig størrelse. Anonymkode: 06489...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #48 Del Skrevet 19. oktober 2024 mommyaka skrev (På 8.10.2024 den 20.07): Jepp, masse kles plagg, sko, ting til hjemmet, hunde utstyr,ting til bilen, lys projektor til barne rommene. Når du kjøper ting som går på strøm derfra så er du ikke redd for ungene dine. Alt som skal stikkes i en strømkontakt skal være godkjent,noe det ikke er derifra. En venn av kjøpte lyspærer derfra med det resultat at det tok fyr i lampa pga den ble overopphetet. Noen ganger så bør en tenke litt lengre enn å spare en 100 lapp..... Anonymkode: 68eac...bda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #49 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 17.47): Du. Det er ikke en dokumentar. Det er ikke en TV kanal en gang. Det er en youtube video. Søker du en runde til, så finner du videoer om hvor positivt Temu bidrar. Anonymkode: d1e0d...f73 Så ddu mener temu bidrar til noe positivt??? Hvor opplyst er du egentlig?? Fint om du legger ut fordelene med temu her så vi andre kan lære litt av noen som er godt opplyste 🙂 Anonymkode: 68eac...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #50 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 18.09): 12 silkeskjerf til samme pris som jeg kjøper ett her og det jeg kjøper her kommer jo også fra Kina. Anonymkode: 6f8cd...cbb I ekte silke??? Jeg kjøper store scrunchies og hårstrikk derfra. Har også kjøpt mikrofiberhåndklær til å ta med på tur/stranda. Klær er stort sett polyester så det styrer jeg unna. Anonymkode: c9f2c...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 19. oktober 2024 #51 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 20.04): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Utstyr til kanin. Tuneller, hus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #52 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når du kjøper ting som går på strøm derfra så er du ikke redd for ungene dine. Alt som skal stikkes i en strømkontakt skal være godkjent,noe det ikke er derifra. En venn av kjøpte lyspærer derfra med det resultat at det tok fyr i lampa pga den ble overopphetet. Noen ganger så bør en tenke litt lengre enn å spare en 100 lapp..... Anonymkode: 68eac...bda Dette er så hysterisk. Jeg har handlet på Aliexpress i snart 15år. Det er en del ladere jeg hsr kjøpt, det går helt jævla fint. Anonymkode: a6b9c...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #53 Del Skrevet 19. oktober 2024 Strandvesker, treningstoppper og sokker 😊 Anonymkode: e326b...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #54 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 16.31): Du kan gjenta denne dårlige unnskyldningen i det uendelige, men det gjør den ikke mer sant. Jeg anbefaler deg å se denne filmen for en kjapp gjennomgang av hvorfor Temu er i en helt annen liga enn både Ebay (som er mer som finn.no med ulike selgere) og andre nettbutikker. Jeg ble faktisk litt kvalm da jeg så filmen og skjønner ikke hvordan folk kan ukritisk handle masse greier på Temu uten å stoppe opp og tenke litt over hvorfor ting er så utrolig billige på Temu. Men selvbedraget om at "alle selger jo samme dårlige kinarælet fra samme fabrikkene" sitter hardt i folk... Anonymkode: 9f7b3...de6 Kanskje 2025 blir året der vi slutter å stole på det helt vanlige folk legger ut på YouTube/TikTok/Instagram og heller gjøre egen research? Er litt som å se en video der de sier at jorden er flat, og derfor må den jo være flat. Anonymkode: f4452...062 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #55 Del Skrevet 20. oktober 2024 Dongeribuksene synes jeg er kjempegode. Litt gode i størrelsene,så jeg går ned en str, ikke opp. masse hobbysaker, diamond painting. Masse klær, europeiske str, ellers står det om det er asiatiske-. Vaser, kjempefine. Sandaler, sko. Det lønner seg å betale litt ekstra på temu, den ekstra femtilappen, da blir en ofte mest fornøyd etyter min erfaring. Som ufør passer det min lommebok, sånn er det bare. Anonymkode: 26808...734 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #56 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så ddu mener temu bidrar til noe positivt??? Hvor opplyst er du egentlig?? Fint om du legger ut fordelene med temu her så vi andre kan lære litt av noen som er godt opplyste 🙂 Anonymkode: 68eac...bda Ok varer til lav pris, har produkter som er i daglig bruk her. Mobilcoveret er like fint et år senere, leker til kattene, smarte oppbevaringsløsninger, innlegg i vesker... Og så har jeg bare betalt 1/10 av hva det koster i butikk. Og spart miljøet for butikklokaler, strømbruk, ansatte som kjører til jobb, med mer. Å handle rett fra fabrikker via nett er jo fremtiden. Anonymkode: d1e0d...f73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. oktober 2024 #57 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 20.04): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Mobildeksler, mobilholder, merkelapprinter, med mer. Fant også en veldig tynn og lett skjorte der som var veldig god å ha i Spania. Klarer ikke å finne så lette sommerskjorter her i Norge. Men jeg er klar over at klær ikke er så veldig bra å bestille derfra pga. muligheten for giftstoffer. Men jeg bruker den ikke så fryktelig ofte, bare når jeg er i varmere strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. oktober 2024 #58 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 8.14): Syns det er utrolig at mange er så negativ til Temu. Mye av det samme kjøper man på butikken i Norge til tidobbelt pris, det er laget i Kina det og, på de samme fabrikkene. Surprise surprise. Bare fordi Temu kjøper inn direkte fra fabrikk og kan selge billig, betyr ikke at det er så mye dårligere kvalitet. Det stemmer ikke. Norske butikker har strengere regler. Det er generelt tryggere å kjøpe fra norske butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. oktober 2024 #59 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 8.12): https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/fant-ulovlige-stoffer-i-interiorartikler-fra-norske-nettbutikker-1.17057437 🤷🏽♀️ Anonymkode: f4452...062 Ja, men det er fortsatt tryggere å kjøpe i Norge pga. reglene norske butikker må forholde seg til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #60 Del Skrevet 20. oktober 2024 jabx skrev (2 minutter siden): Ja, men det er fortsatt tryggere å kjøpe i Norge pga. reglene norske butikker må forholde seg til. De må forholde seg til forbrukersikkerhet og norske regler. Om noe stoler jeg mer på Temu enn på Nille nå, gitt hvor nøye de blir gransket og testet. Var jo en avis som testet varer fra diverse butikker her for en stund siden, og fant mye verre ting enn temu. Anonymkode: d1e0d...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå