AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Masse klær, hobbysaker, interiør Anonymkode: 6a5c1...be3 1
mommyaka Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 Jepp, masse kles plagg, sko, ting til hjemmet, hunde utstyr,ting til bilen, lys projektor til barne rommene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Sommerkjoler. Tøykurv vattert. Vaiere til å henge reflekser og andre småting på. Mobilovervåking. Stoffreim til Apple Watch. Borelåsoppheng til ledninger/ladekabel når disse ikke er i bruk. Handlenett som vokser når du fyller ting oppi de. I det hele flere smarte ting vi ikke får i Norske butikker. Men kjøper ikke ting til mat eller elektriske ting. Heller ikke ting til å smøre på hud. Anonymkode: 8813b...daa 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Skrevet 8. oktober 2024 Ankelsokker og hårstrikk! Resten av bestillingen var stort sett ræl 🫣 Anonymkode: 321e0...f89 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 Ja, og før det aliexpress. Ukesplanleggere, som familien har stor nytte av. Gadgets til kjøkkenet. Spennende katteleker. Sjal i ulike varianter. Bagasjevekt. Scrunchies og hårklyper. Serviettholdere. Solbrilleetui. Veskeorganiserer. Pakkecubes. Praktisk sminkemappe. Ledlysstripe. Mobilcovere. Anonymkode: d1e0d...f73 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 Ja, har kjøpt mye jeg er fornøyd med. Store pakker med klistremerker, diverse utstyr til oppheng av capser, kluter og moppestativ, totebag, dokumentperm, puslespill i tre, nøkkelring med snor, oppbevaringsbokser, bursdagskort, oppbevaringspose til Lego… Syns det er utrolig at mange er så negativ til Temu. Mye av det samme kjøper man på butikken i Norge til tidobbelt pris, det er laget i Kina det og, på de samme fabrikkene. Surprise surprise. Bare fordi Temu kjøper inn direkte fra fabrikk og kan selge billig, betyr ikke at det er så mye dårligere kvalitet. Men det er jo som med eBay, du må lese før du kjøper. Anonymkode: f4452...062 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, har kjøpt mye jeg er fornøyd med. Store pakker med klistremerker, diverse utstyr til oppheng av capser, kluter og moppestativ, totebag, dokumentperm, puslespill i tre, nøkkelring med snor, oppbevaringsbokser, bursdagskort, oppbevaringspose til Lego… Syns det er utrolig at mange er så negativ til Temu. Mye av det samme kjøper man på butikken i Norge til tidobbelt pris, det er laget i Kina det og, på de samme fabrikkene. Surprise surprise. Bare fordi Temu kjøper inn direkte fra fabrikk og kan selge billig, betyr ikke at det er så mye dårligere kvalitet. Men det er jo som med eBay, du må lese før du kjøper. Anonymkode: f4452...062 Jeg har heller aldri vært skuffet over kvalitet. Man må jo som du skriver lese litt før man klikker kjøp, mistenker at mange ikke gidder det. Kort og klistremerker var en god idè, notert, takk! Anonymkode: d1e0d...f73 3
Perelandra Skrevet 9. oktober 2024 #10 Skrevet 9. oktober 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Perelandra, mod.
Honey Dew Skrevet 9. oktober 2024 #12 Skrevet 9. oktober 2024 Har kjøpt mange hobbyartikler og er kjempefornøyd. Jeg har også kjøpt et par sko som jeg er veldig fornøyd med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Skrevet 9. oktober 2024 Kjøpt noen gensere der. Kjempefine! Opplever at det er litt bedre kvalitet der enn Aliexpress. Men på begge steder må du passe på å lese hva som står om størrelsen. Må gjerne gå et par størrelser opp, da det er kinesiske størrelser. Anonymkode: f4304...af0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Skrevet 10. oktober 2024 Kjøpt lamper, potter, gramvekt og litt annet dilldall. Alt av god kvalitet. Anonymkode: c2879...69f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Skrevet 10. oktober 2024 Er fornøyd med 50% av det jeg handler fra der og aliexpress, har betakt 20% av hva det ville kostet i Norge. Kjøper ikke elektronikk eller ting som jeg forventer kvalitet av, men alt av reservedeler, pakninger, ymse diverse osv sm er alvorlig overpriset i norge. Vi har billig elektronikk med elkjøp osv men alt av ekstra utstyr, filter osv er overpriset, sånt kjøper jeg andre steder som f.eks temu. Anonymkode: 143d8...513
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 20.04): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Ja det meste. Klær, toalettvesker,smykker,øreringer,duker, lys++++++😍😍😍😍😍 Anonymkode: 4121f...c52
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Skrevet 10. oktober 2024 12 silkeskjerf til samme pris som jeg kjøper ett her og det jeg kjøper her kommer jo også fra Kina. Anonymkode: 6f8cd...cbb
anonymLala Skrevet 10. oktober 2024 #18 Skrevet 10. oktober 2024 Sånne oppbevaringshyller som kan festes på dørkarmer har vært helt genialt hos oss. https://share.temu.com/vp6gyxIAC9A 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Skrevet 10. oktober 2024 Sportstape, knetape, skumrulle, tegnesaker, ting til buret til dyrene våre, julepapir og merkelapper, truser, 2 kåper - ene bar fin -andre passet ikke helt. Anonymkode: 2bdc9...f14
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #20 Skrevet 10. oktober 2024 Og gnagsårplaster Anonymkode: 2bdc9...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå