Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjøpte en Samsung mobil på finn.no.  Selger skriver i annonsen at den er strøken, ripefri og god batterikapasitet, meget lite brukt.

Nå viser det seg at batteriet har tappet seg fra 52% til 20% på bare en time etter vi fikk den. 

Kan jeg klage på dette og kreve refusjon/avslag, eller er løpet kjørt? 

Anonymkode: 0ae3e...9c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei.

Kjøpte en Samsung mobil på finn.no.  Selger skriver i annonsen at den er strøken, ripefri og god batterikapasitet, meget lite brukt.

Nå viser det seg at batteriet har tappet seg fra 52% til 20% på bare en time etter vi fikk den. 

Kan jeg klage på dette og kreve refusjon/avslag, eller er løpet kjørt? 

Anonymkode: 0ae3e...9c1

Jeg ville først ha ladet den opp fullt og sett hvordan den holder på strømmen etter dette. 

Jeg regner med at den ble levert avslått til dere, så at den viser mer strøm enn det egentlig er helt i starten dere slo den på, anser jeg som ikke usannsynlig. 

• Liker 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (5 minutter siden):

Jeg ville først ha ladet den opp fullt og sett hvordan den holder på strømmen etter dette. 

Jeg regner med at den ble levert avslått til dere, så at den viser mer strøm enn det egentlig er helt i starten dere slo den på, anser jeg som ikke usannsynlig. 

som det hen sier! :) 

Om det viser seg at det var så elendig batteri så kan du PRØVE å klage til selger. Hvis ikke selger hjelper deg, så er det nok lite du får gjort, dessverre (!) med mindre mobilen er under 5 år, og du har kvittering! da kan du prøve å reklamere hos butikk..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...