AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Hei. Kjøpte en Samsung mobil på finn.no. Selger skriver i annonsen at den er strøken, ripefri og god batterikapasitet, meget lite brukt. Nå viser det seg at batteriet har tappet seg fra 52% til 20% på bare en time etter vi fikk den. Kan jeg klage på dette og kreve refusjon/avslag, eller er løpet kjørt? Anonymkode: 0ae3e...9c1
Mezzosoprena Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Kjøpte en Samsung mobil på finn.no. Selger skriver i annonsen at den er strøken, ripefri og god batterikapasitet, meget lite brukt. Nå viser det seg at batteriet har tappet seg fra 52% til 20% på bare en time etter vi fikk den. Kan jeg klage på dette og kreve refusjon/avslag, eller er løpet kjørt? Anonymkode: 0ae3e...9c1 Jeg ville først ha ladet den opp fullt og sett hvordan den holder på strømmen etter dette. Jeg regner med at den ble levert avslått til dere, så at den viser mer strøm enn det egentlig er helt i starten dere slo den på, anser jeg som ikke usannsynlig. 1
Pilga Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): Jeg ville først ha ladet den opp fullt og sett hvordan den holder på strømmen etter dette. Jeg regner med at den ble levert avslått til dere, så at den viser mer strøm enn det egentlig er helt i starten dere slo den på, anser jeg som ikke usannsynlig. som det hen sier! Om det viser seg at det var så elendig batteri så kan du PRØVE å klage til selger. Hvis ikke selger hjelper deg, så er det nok lite du får gjort, dessverre (!) med mindre mobilen er under 5 år, og du har kvittering! da kan du prøve å reklamere hos butikk.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Skrevet 8. oktober 2024 Nå ville sikkert telefonen også drive med mye oppdateringer og installeringer av diverse for ny bruker og det tar voldsomt med batteri. Det roer seg etter noen dager. Se også informasjon om dette hos Samsung: Hvorfor tappes batteriet på min nye Samsung Galaxy-telefon så raskt? | Samsung Norge Anonymkode: f3e32...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå