AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Dere som foretrekker helst å ha sex i mørket. Hvorfor? Anonymkode: 3fcae...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det jeg liker med å ha sex i mørket er at det oppleves færre distraksjoner og sansene blir skjerpet. Anonymkode: ea76f...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det jeg liker med å ha sex i mørket er at det oppleves færre distraksjoner og sansene blir skjerpet. Anonymkode: ea76f...7c0 Er det å sansene blir skjerpet grunnen for hvorfor det er så populært? Er du ellers forsont med og tar ansvar for din egen seksualitet? Anonymkode: 3fcae...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Litt spennende av og til å ikke se noe som helst, og bare gli ut og inn. Men foretrekker noe lys så en ser hva en driver med. Anonymkode: 3ad67...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 (endret) Gidder ikke reise oss å skru på lyset igjen, opptatt med andre ting 😂☺️ har småbarn i hus så blir naturlig sengeaktivitet kun på kveldstid. Endret 8. oktober 2024 av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Føles litt ekstra intimt, på en annen måte kanskje Anonymkode: 21734...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg liker med å ha sex i mørket er at det oppleves færre distraksjoner og sansene blir skjerpet. Anonymkode: ea76f...7c0 Enig i forhold til det med sansene. Selv liker jeg stearinlys. Er jo en fordel å kunne se litt ihvertfall. Er veldig glad i øyekontakt enten det er i misjonær eller bakfra. Må liksom se litt på han av og til. Se at han har det godt 💕. Det er jo med på å maksimere min nytelse igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 I mørket kan du være hvem som helst og elske med hvem som helst. Hvem er du i mørket, og hvem ligger du med😉 Anonymkode: ef41c...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har ikke noe sterk preferanse på lysforholdene under sex. Hvis vi begynner å ha sex mens det er mørkt, type på natt eller tidlig morgen. slår vi som regel ikke på lyset. Hvis vi begynner når det er lyst, type på dagen og ved leggetid, slår vi ikke av lyset før vi er ferdig 🙂 Så begge deler er helt greit. Men jeg liker øyekontakten så ville ikke likt å ha en partner som alltid måtte slå av lyset for å føle seg vel… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå